Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند در نشست با مدیران مجموعه‌های بیمه‌گذار مرتبط با زلزله اظهار داشت: در این زلزله سلفی‌بگیرهایی آمدند و قول و قرارهایی برای کمک به زلزله‌زدگان دادند ولی دیگر خبری از آنها نشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت آسیب‌دیدگان بسیاری به بیمه‌گران زلزله مراجعه کرده و بخشی از این افراد از خدمات ارائه‌شده گلایه دارند، اضافه کرد: براساس گزارش مجموعه‌های بیمه در این زلزله 200 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان زلزله پرداخت کرده‌اند که رقم بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند اضافه کرد: در این زلزله تلاش کردیم مستندسازی‌های مناسبی را در حوزه امداد و نجات و آسیب‌های سازه‌ای انجام دهیم و پس از تدوین نهایی در اختیار دانشگاه‌ها و مدیران قرار گیرند تا در زلزله‌های آینده به‌کار گرفته شوند‌.

استاندار کرمانشاه افزود: در حوزه بیمه نیز ما با آسیب‌های متعددی روبه‌رو بودیم که لازم است این مشکلات مستندسازی شده و در اختیار مجموعه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز  این حوزه قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون 10 هزار و 800 میلیارد تومان برآورد خسارت زلزله کرمانشاه بوده است و اگر نظارت‌ها در حوزه ساخت‌وساز و در حوزه‌هایی مانند مسکن مهرها، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به‌خوبی انجام می‌شد، میزان خسارت‌ها به نصف می‌رسید.

انتهای پیام/ب

 

وعده ای سلفی‌بگیران در مناطق زلزله زده به کجا رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه