Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:41:28 GMT

جلالی: از نظر ما بازی با پرسپولیس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۷۷۴

جلالی: از نظر ما بازی با پرسپولیس برگزار می شود

در فاصله 48 ساعت مانده به بازی عقب افتاده پرسپولیس و پیکان این شایعه قوت گرفته که این بازی باردیگر به تعوق خواهد افتاد.

به گزارش" ورزش سه" درحالی که اعلام شده روز دوشنبه بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود گویا تماس هایی با کادرفنی و مدیران باشگاه پیکان گرفته شده تا این بازی بار دیگر به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با مخالفت پیکانی ها مواجه شده و در فاصله 48 مانده به بازی عجیب به نظر می رسد.


مجید جلالی سرمربی پیکان درباره این موضوع گفت:« واقعیتش را بخواهید تماس هایی با ما همین الان هم دارد گرفته می شود که این بازی باز هم به تعویق بیفتد. اما می خواهم از همین جا بگویم که ما برنامه خودمان را برای این بازی بستیم و تمریناتمان را براساس زمانی که گفتند انجام دادیم.»


او افزود:« بعید است که که در فاصله 48 ساعت مانده به این بازی به تعویق بیفتد. نمی دانم چرا این حرف ها زده می شود و این مساله برای چیست اما آقای فتاحی مسئول برگزار کننده مسابقات واضح و شفاف گفتند که این بازی برگزار می شود. حتی از سازمان لیگ با ما تماس گرفتند و ساعت کنفرانس بازی را به ما اعلام کردند. ما حتی اردویمان را هماهنگ کرده و هتل المپیک را هم رزرو کرده ایم. » او گفت: « از نظر ما این بازی برگزار می شود.»

پیکان مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت