Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام در هشتاد و ششمین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی با عنوان «نخستین مدرسه زمستانی دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی» تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، مهلت ثبت نام در این مدرسه زمستانی تا ۲۰ آذرماه تمدید شده است. دوره از ۲۲ دی‌ماه شروع خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره که ۸۰ ساعت آموزش زبان فارسی را دربر می­‌گیرد، برای دانشجویان خارجی زبان و ادبیات فارسی و همه علاقه‌مندان به یادگیری این زبان در داخل و خارج از کشور ایران و بدون شرط سنی است و افرادی که در سال‌های گذشته و سال جاری نیز در دوره‌های بنیاد سعدی شرکت کرده‌اند، می‌توانند برای تقویت زبان فارسی خود ، مجددا ثبت نام کنند.

شرکت‌کنندگان در این دوره مهارت‌های نوشتن، خواندن، شنیدن و گفت‌وگوی فارسی خود را تقویت می‌کنند. شرکت‌کنندگان سطح‌های بالاتر نیز علاوه بر آن، دوره عالی آشنایی با ادبیات فارسی را فرا می گیرند.

برنامه های گردشگری و بازدید از امکان تاریخی، فرهنگی و مدرن شهر تهران همچون بازدید از برج آزادی، کاخ‌موزه گلستان، بازار تهران، بازار تجریش، برج میلاد، پل طبیعت و پارک آب و آتش، باغ کتاب و ... و همچنین  سفر به یکی از شهر های تاریخی ایران همچون اصفهان، از جمله برنامه های دیگری است که برای این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است تا فارسی آموزان در کنار آموزش زبان در کلاس ها، با حضور در محیط های مختلف، ضمن آشنایی بیشتر با ایران امروزی، بتوانند با صحبت کردن به زبان فارسی و ارتباط با مردم ، دانش زبانی خود را ارتقا دهند.

 هزینه این دوره ۶۰۰ یورو است که شامل هزینه های « کلاس های آموزشی»، « اسکان و صبحانه»، « پذیرایی ناهار و شام» ، « بازدید و گردشگری»، «کتاب ها»، « بیمه»، «گواهینامه پایان دوره» می شود.  علاقه‌مندان به حضور در این دوره، «به غیر از هزینه کلاس های آموزشی و بیمه»، می توانند دیگر هزینه ها را در صورت نیاز نداشتن، حذف کنند که مبلغ آن از کل ۶۰۰ یورو کسر خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت sflc.ir   مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رای‌زنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه سفر به پاکستان با بیان اینکه حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است، اظهار کرد: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رای‌زنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

وی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کرد که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرایی را آغاز می‌کنند.

اسماعیلی گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضاهای دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

کد خبر 747672

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!