Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول معتضدیان، مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس امروز، 26 آبان‌ماه گفت: یكی از مأموریت‌های این سازمان برپایی دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ویژه اقشار مختلف مردم است.
وی افزود: از آنجا كه طلاب و روحانیان یكی از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند، تفاهم‌نامه همكاری میان این سازمان با مركز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معتضدیان، ایجاد کارگروه فضای مجازی در سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و فرهنگی جهت توسعه نهضت سواد فضای مجازی و حمایت از فعالین این حوزه در راستای تقویت اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی الزامی دانست و گفت: طی این تفاهم‌نامه آموزش طلاب و مبلغان دینی، تولید و توزیع محتوای فاخر و ارتقای سطح آگاهی جامعه هدف این مرکز با موضوع سواد فضای مجازی انجام می‌شود.
مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس در پایان یادآور شد كه این سازمان آمادگی برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی جهت سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و فرهنگی در سطح استان فارس را دارد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماس با این دفتر استانی از مسیر های ارتباطی 09174123001 و 07132358313 استفاده كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سواد رسانه اي فضاي مجازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند