Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتورسازی در حالی که پرونده شکایت سزار هافبک برزیلی خود را در فیفا با پرداخت 125هزار دلار مختومه کرد اما دردسرهای این باشگاه پایانی ندارد و اگر طلب 57 هزار دلاری ژوزه آلمیدا دروازه بان برزیلی سابق خود را ظرف 45 روز پرداخت نکند از پنجره نقل و انتقالات محروم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمیدا در زمان مربیگری گل محمدی به صورت قرضی از باشگاه واسکودومای برزیل به تراکتورسازی پیوست و اکنون به علت پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.

به هر حال فیفا طی نامه ای به فدارسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی مهلت 45 روزه برای پرداخت مطالبات مالی آلمیدا دروازه بان برزیلی داده است و اگر این مبلغ در زمان مقرر پرداخت نشود در آن صورت باشگاه تراکتورسازی با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه می شود.

البته باشگاه تراکتورسازی بیان کرده که آلمیدا جوسازی کرده است و تشخیص داده که با زبان تهدید با تراکتورسازان برخورد کند.

به هر حال همه باشگاه های فوتبال پرونده های حقوقی در فوتبال دارند و تراکتورسازی هم از این امر مستثنی نیست. معاونت حقوقی این باشگاه پیگیر شکایت آلمیدا است تا در موعد مقرر طلب این دروازه بان را بپردازد و از نقل و انتقالات محروم نشوند.

باشگاه تراکتورسازی مدعی است که پرونده شکایت دروازه بان برزیلی مربوط به دوران گذشته است و به مدیریت فعلی ارتباطی ندارد. به هر حال تراکتورسازان اقدامات لازم را در موعد مقرر انجام می دهند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید:

پرونده یکی دیگر از شاکیان تراکتورسازی در فیفا بسته شد گودرزی: دلیل صادر نشدن مجوز حرفه‌ای تراکتورسازی بدهی نیست صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای سال ۲۰۱۹، خطری را متوجه تراکتورسازی نمی‌کند

انتهای پیام/

خطر محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی را تهدید می کند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟

یوونتوس به خرید دروازه‌بان مونتزا نزدیک شده است

طرفداری | یوونتوس پس از سال‌ها ممکن است تغییراتی درون دروازه‌اش ایجاد کند و برای جایگزینی وویچک شزنی آماده می‌شود.

به گزارش توتو اسپورت، یوونتوس مذاکرات برای خرید میکله دی گریگوریو، دروازه‌بان 26 ساله مونتزا را شروع کرده و وارد مراحل نهایی مذاکرات نیز شده است. یووه قراردادی 5 ساله تا تابستان 2029 با دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی را به دی گریگوریو پیشنهاد کرده که بازیکن آن را پذیرفته است. چهارشنبه شب میان کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس با آدریانو گالیانی، همتای خود در مونتزا ملاقاتی انجام شد که نتیجه این دیدار نیز مثبت ارزیابی شده است.

مونتزا برای فروش سنگربان مطمئن خود، رقمی حدود 20 میلیون یورو می‌خواهد که یووه با پرداخت این رقم مشکلی نخواهد داشت؛ اگرچه بیانکونری مایل است بازیکنی در این معامله بگنجاند تا پول کمتری پرداخت کند. ممکن است ماتیا پرین، دروازه‌بان ذخیره یوونتوس یا یکی از محصولات آکادمی، آن بازیکنی باشند که در معامله دی گریگوریو جای می‌گیرند. 

کوریره دلو اسپورت نیز در گزارشی مشابه به نزدیک بودن انتقال میکله دی گریگوریو به یوونتوس پرداخته است. به گفته این نشریه چاپ رم، این سنگربان ایتالیایی قرار است فصل آینده ذخیره وویچک شزنی باشد و در تابستان 2025 پس از خروج دروازه‌بان لهستانی، دی گریگوریو مرد اول دروازه یوونتوس شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان