Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:33:50 GMT

یمن در خون/فیلم (+18)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۸۸۶

یمن در خون/فیلم (+18)

‍‍‍‍‍‍

کلیپ 60ثانیه ای «یمن در خون» در مدت یک دقیقه تلنگر جدی و تامل برانگیزی را به بیننده وارد می کند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کلیپ 60ثانیه ای «یمن در خون» در مدت یک دقیقه تلنگر جدی و تامل برانگیزی را به بیننده وارد می کند.

رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 با حمله هوایی به یمن، کشتار مردم بی گناه یمن را آغاز کرد که این جنابت عربستان سعودی تا کنون ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایده اولیه کلیپ: نیک یوسفی

۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان | ساعت:15:01 دانلودDownload کلیدواژه: یمن دانا فیلم اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار یمن در خون/فیلم (+18) بیانات رهبر انقلاب در دیدار مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی اندونزی/فیام قهرمانان گمنام/فیلم آیا دارو از لیست تحریم‌ها حذف شده است؟/فیلم وظیفه دولت برای اشتغالزایی+فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت

هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تالار مرکزی رشت خاتمه یافت. 

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار بسیجی در شبکه بزرگ فرهنگی بسیج فعالیت دارند، گفت: در این جشنواره نیز شاهد خلاقیت بسیجیان به ویژه نوجوان در محور‌های مختلف بودیم.

او افزود: یکی از مزیت‌های این دوره، گستردگی این جشنواره در همه جغرافیای کشور بود و از همه اقصی نقاط ایران آثار به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد.

معاون بسیج مستضعفین تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد، این تعداد اثر با هیچ جشنواره‌ای قابل قیاس نیست که البته شبکه بزرگ فرهنگی بسیج پتانسیل بیشتری نیز دارد و به طور حتم طی سال‌های آتی شاهد افزایش تعداد اثر به این جشنواره خواهیم بود.

به گفته سردار مقواساز، ۲۹ هزار اثر از ابتکارات پایگاه‌های بسیج به این دوره از جشنواره مدرسه عشق ارسال شده است و همه آثار ارسال شده به این جشنواره قابل دسترسی برای عموم مردم است. 

مدرسه عشق رکورددار آثار ارسالی در جشنواره‌ها است

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، این تعداد رکورددار آثار در جشنواره‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود.

او افزود: یکی از مزیت‌های هفتمین جشنواره مدرسه عشق این است که همه افرادی که در دبیرخانه و کار‌های اجرایی آن حضور داشتند، از جوانان دهه هشتادی هستند که در عین جوانی از تجربه خوبی نیز برخوردارند و برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای این جشنواره داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق بود که می‌توان با اعتقاد به این اصول از مشکلات عبور کرد.

منبع: ایرنا

۷۵ هزار اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد و ۲ هزار و ۹۰۰ اثر در ۲ سطح بررسی و به مرحله کشوری راه یافت که از این میان ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عصر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، معاون فرهنگی سازمان بسیج، فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، استاندار و جمعی کثیری از آحاد مردم در تالار مرکزی رشت برگزار و از ۵۰ اثر منتخب این جشنواره تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • دو ملاک مهم عمل صالح کدام است؟
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • کلیپ دیده نشده از شهید سرلشکر حاج رحیمی
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند