Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به 660 میلیون تومان مطالبات امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از مشترکان، گفت: ضریب بهره‌مندی مشترکان از آب آشامدینی سالم از 62 درصد در سال گذشته به بیش از75 درصد رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، احد احدی‌ ایمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارش عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد در سال گذشته و سال جاری، اظهار کرد::حفر 4 حلقه چاه مکانیکی در روستاهای ده‌بلان، چنارسفلی و دوبراله، ضمن تجهیز 7 حلقه چاه در دیگر روستاهای شهرستان از جمله اقدامات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اجرای 42 کیلومتر شبکه توزیع، اجرای 11 کیلومتر خط انتقال و اجرای 120 متر خط برق، نیز از دیگر اقدامات بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد بیان کرد: احداث 3 باب مخزن آبرسانی و تعمیر 5 باب مخزن نیز طی این مدت صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انشعابات غیرمجاز و هدر رفت آب در این شهرستان، افزود: در بازه زمانی مذکور اقدام به شناسایی 120 مورد انشعاب غیر مجاز شد که از این تعداد تاکنون 42 مورد تبدیل به انشعاب مجاز شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

احدی‌ ایمان درادامه با اشاره به مطالبات شرکت آب و فاضلاب روستایی از مشترکان، تصریح کرد: مطالبات امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از مشترکان 660 میلیون تومان است که به منظور ارئه خدمات هرچه بهتر و بیشتر نیازمند وصول مطالبات مذکور و همراهی مشترکان هستیم.

وی با اشاره به ضریب بهره‌مندی روستاهای شهرستان اسدآباد از آب شرب، ادامه داد: با اجرای پروژه‌های آبرسانی طی سال‌های اخیر، ضریب بهره‌مندی مشترکان از آب آشامدینی سالم از 62 درصد به بیش از75 درصد رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرد سال، محافظت از تأسیسات و کنتور آب در برابر سرما و یخ‌زدگی ضروری است؛ پوشش کنتورهای خارج از ساختمان با پشم شیشه و کیسه خاک می‌تواند در جلوگیری از یخ‌زدگی‌های احتمالی اثرگذار باشد.

وی بر ارسال گزارش نشتی و شکستگی لوله‌ها توسط مشترکان تاکید کرد و یادآور شد: مشترکان پیش از شروع ناگهانی سرما و یخبندان باید اقدامات پیشگیرانه را با توجه به اطلاعیه‌ها و گزارشات هواشناسی منتشر شده در رسانه‌های جمعی عملیاتی کنند.

احدی‌ ایمان در پایان از 6 مورد سرقت ترانس در زمستان سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در راستای جلوگیری از این‌گونه سرقت‌ها، سرکشی از تأسیسات در طول فصول سرد سال همواره در دستور کار است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان