Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره احتمال تعیین سرپرست برای شهرداری تهران مطرح کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان علی اعطا با اشاره  به برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران اشاره و اظهار کرد: شهردار منتخب در بخشی از جلسه حضور داشتند.

وی با تاکید بر این مطلب که در این جلسه رییس شورا و تعدادی از اعضا گزارشی از بررسی‌ها و پیگیری‌ها جهت تسریع صدور حکم شهردار را مطرح کردند، عنوان کرد: همین طور در رابطه با تعیین سرپرست برای شهرداری تهران تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطا با بیان اینکه شورا در رابطه با مهلت نهایی خاتمه فعالیت شهرداران در انتظار اعلام نظر و یا بخشنامه وزیر کشور است، گفت: اگر وزارت کشور زمان خاتمه فعالیت شهرداران را امروز ۲۶ آبان اعلام کند؛ و در صورتی که حکم شهردار منتخب شورا امروز صادر شود، ایشان از فردا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: در صورتی که حکم شهردار منتخب امروز صادر نشود، باید تا زمان صدور حکم، شورا برای شهرداری سرپرست تعیین کند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی شورا علی عطا شهردار تهران پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود