Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@19:06:02 GMT

نکته عجیب درباره پرسپولیس برای بازی با پیکان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۲۷

ساعت24-با برگزاری مسابقه در روزهای فیفا و عدم حضور ملی‌پوشان، نیمکت پرسپولیس خالی خواهد ماند و تعداد بازیکنان در اختیار برای بازی با پیکان، به ۱۸ نفر نخواهد رسید.

 با توجه به مصدومیت محمد انصاری در صورت عدم حضور ملی‌پوشان بزرگسال و المپیکی، تعداد سرخپوشان که برای بازی برابر پیکان در تاریخ اعلام شده در اختیار خواهند بود، به ۱۸ نفر هم نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدجلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، گادوین منشا، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، سیامک نعمتی، علی علیپور، احسان علوان‌زاده، ابوالفضل درویش‌وند، شاهین عباسیان، محمد احسان حسینی، محمد امین اسدی و احمد بهاروندی، تمام موجودی حال حاضر پرسپولیس در غیاب مصدومان و پنج ملی‌پوش هستند که به این ترتیب با حضور همه نفرات، باز هم نیمکت پرسپولیس جای خالی خواهد داشت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس

فراز کمالوند بعد از شکست صنعت نفت به پرسپولیس نسبت به برخی از بازیکنان تیمش به تندی انتقاد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نفت آبادان مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت و فراز کمالوند، سرمربی این تیم هم با استفاده از یک جمله نامتعارف این گزاره را تأیید کرد: «خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم.»

اوضاع، اما در ادامه جالب‌تر شد؛ زمانی که کمالوند گفت از آن دست مربیانی نیست که گناه شکست را گردن سایر بازیکنان بیندازد، اما در همین حال ادامه داد: «الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی ۳بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، اینها مشکل تیم است.» حالا باز خوب شد نمی‌خواستی گناه باخت را گردن دیگران بیندازی.

الان شما اینطوری با دروازه‌بانت برخورد کردی، در مسابقات بعدی چطور انتظار داری برای تیمت بازی کند؟ با کدام روحیه و اعتمادبه‌نفس؟ همین پیام پارسا ضربه سر آل‌کثیر را از یک‌قدمی نگرفت؟

tags # فوتبال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس