Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@06:45:14 GMT

نگرانی بابت تامین گوشت مرغ نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۲۸

نگرانی بابت تامین گوشت مرغ نداریم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، برومند چهار آئین  ­افزود: هم اکنون ۱۴۷ میلیون قطعه جوجه از سن یک تا ۴۲ روزه در اقصی نقاط کشور در حال پرورش است.

وی ادامه داد: قیمت مرغ زنده درب مرغداری این روزها بطور متوسط هفت تا هفت هزار و ۱۰۰ تومان است که البته با قیمت کارشناسی، منطقی و منصفانه ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه کاهش ۲۰ درصدی تقاضا در ماه های مهر، آبان و آذر موجب شده مرغ نتواند قیمت واقعی خود را پیدا کند،گفت: قیمت منطقی هر­کیلو مرغ زنده در درب مرغداری باید هفت هزار و ۴۸۰ تومان باشد.

چهار آئین ­ادامه داد:­­قیمت مرغ آماده طبخ به ازای هر کیلو هم اکنون در بازار خرده فروشی بطور متوسط ۱۱ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که منطقی و معقول به نظر می رسد ضمن اینکه قیمت نهاده های مورد نیاز تولید گوشت مرغ امسال نسبت به سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

مدیر­عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: برای مثال کنجاله سویا سال گذشته هزار و ۴۸۰ تومان بوده که با احتساب رشد ۸۰ درصدی هم اکنون به دو هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

وی تصر یح کرد: ذرت و داروها و مکمل های مورد نیاز تولید مرغ به ترتیب نسبت به سال گذشته ۴۷ و ۸۱ درصد افزایش قیمت داشته است.

چهار آئین گفت: قیمت مرغ زنده با توجه به افزایش نهاده های مورد نیاز تولید هنوز مورد تایید­­تولید کنندگان نبوده باید ۴۸۰ تومان به ازای هرکیلو به بهای مرغ اضافه تا قیمت برای استمرار تولید منطقی شود.

وی اظهار داشت: بر اساس منطق و الزامات اقتصادی برای استمرار تولید گوشت مرغ در کشور باید منافع مشروع، عرفی و قانونی تولید کنندگان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مرغ قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سالانه ۶۰۰ هزارتن گوشت قرمز از دام سنگین تامین می شود
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی