Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:03:30 GMT

جت جنگنده اف-111 آدوارک

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۴۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480 در جریان جنگ سرد نیاز به یک هواپیمای تاکتیکال با قدرت نفوذ بالا به تدابیر دفاعی دشمن باعث طراحی و ساخت «جت جنگنده اف-111 آدوارک / F-111 Aardvark» شد. شوروی با ساخت موشک‌هایی که می‌توانستند هواپیماهایی در ارتفاع بسیار بالا (18 هزار متر) را هدف قرار دهند، عملی بودن نفوذ از طریق ارتفاع بالا را زیر سوال برده بود و هواپیمایی که بتواند همزمان از طریق پرواز در ارتفاع پایین از دید رادار پنهان باشد و هم بتواند در صورت نیاز با سرعت بالا از محل خارج شود وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل این مشکل اف-111 طراحی شد که با بال‌‎های متحرک خود می‌توانست در سرعت کم و زیاد در ارتفاع پایین و بالا حرکت کند و نقش تاکتیکال مهمی را در آن دوران ایفا کند. این ویدیو نقدی در مورد عملکرد و تاریخچه این هواپیما است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جنگ افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ارزی ۹۱ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان با توجه به نیاز مبرم صنعت شیلات کشور، موفق به تولید خوراک ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در کشور شدند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیدری، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت در زمینه تامین خوراک مورد نیاز صنعت دام، طیور و آبزیان اظهار کرد: کارمان را با هدف پاسخگویی به نیاز جدی حوزه کشاورزی به خوراک با کیفیت برای انواع آبزیان پرورشی آغاز کردیم. پس از سال‌ها تلاش مستمر، شرکت ما موفق به تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت شد که نتیجه آن به دست آوردن سهم قابل توجهی از بازار داخلی و شناخته شدن این شرکت برای آبزی‌پروران شد.

وی، تامین خوراک ماهی قزل‌آلای رنگین کمان را یکی از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: شرکت ما با توجه به حجم قابل توجه به عنوان اولین و یکی از پرفروش‌ترین محصولات فرادانه جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است که با تحقیق و توسعه و با استفاده از متخصصین داخلی و خارجی، بسته به نیاز پروش‌­دهندگان تولید می‌شود. خوراک ماهی قزل‌آلای رنگین­ کمان تولیدشده با استفاده از جدیدترین اطلاعات تغذیه‌ای و فناوری دنیا، فرموله و تولید می‌شود.

حیدری با بیان اینکه در تولید این خوراک، از مواد اولیه باکیفیت همراه با مکمل­‌ها و افزودنی­‌های اختصاصی همراه با فناوری اکستروژن استفاده می‌شود، اظهار کرد: خوراک تولید داخل، سبب بهبود تولید و کیفیت قزل‌آلای پرورشی در مزارع شده است، به طوری‌که این خوراک بیش از ۶۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: فرمولاسیون پیشرفته، علمی و به‌روز خوراک توسط متخصصان در کنار بسته‌­بندی مناسب و امکان نگهداری و انبارداری طولانی مدت، تنوع زیاد محصول بر اساس اندازه ماهی و نیاز مشتری، شکل منظم، پایداری و شناوری مناسب دانه­‌های خوراک از مهم‌ترین ویژگی‌های خوراک ساخت داخل به شمار می‌روند.

این فعال فناور با اشاره به ایجاد رشد قابل توجه و یکنواخت ماهی متناسب با شرایط پرورش همراه با بقای بالای ماهی­‌ها به دیگر مزایای این محصول اشاره کرد و افزود: بهبود فلور میکروبی دستگاه گوارش، ارتقای ایمنی و افزایش مقاومت ماهی در برابر عوامل بیماری و استرس‌­زا و افزایش کارایی تولید و کیفیت گوشت ماهی از نظر ارزش غذایی و شاخص­‌های ظاهری از مهم‌ترین مزیت‌های این خوراک به شمار می‌رود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، حیدری بیان کرد: با توجه به آمار فروش رو به رشد این محصول در سال‌­های متمادی، این محصول تنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا دی ماه ۱۴۰۲، مانع ارزبری حدود ۹۱ میلیون دلار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • چاپخانه چاپ افست در تهران با قیمت فوق العاده
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • اف-۲۲ رپتور آمریکایی یاجی-۲۰ چنگدو چینی؛ کدام پنهانکارتر است؟
  • (ویدئو) این خودرو، جنگنده F ۳۵ را شکست می‌دهد؟!
  • بهترین قیمت و کیفیت دیزل ژنراتور بادوین را از آبیاران بخواهید
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • صرفه‌جویی ارزی ۹۱ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان