Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت کار مشترکی را آغاز کردند و در طول 5 سال گذشته در فراز و فرودهای مختلف کنار هم بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم ترحیم نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم نوربخش در این دوره نیز مسئولیت سازمان تامین اجتماعی را برعهده داشت، این سازمان با مشکلات زیادی روبرو بود و ایشان برای رفع این مشکلات تلاش های زیادی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت افزود: سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت نیز کار مشترکی را آغاز کردند و در طول 5 سال گذشته در فراز و فرودهای مختلف کنار هم بودند، البته در برخی مواقع، سازمان تامین اجتماعی که خریدار خدمت و وزارت بهداشت که ارائه دهنده خدمت است، منافع متفاوتی را دنبال می کنند، اما همگی به دنبال یک هدف که تامین آسایش مردم است، در حرکت هستیم.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: همگی شاهد بودیم که مرحوم نوربخش با تمام توان برای پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی تلاش می کرد و نبودن ایشان باورکردنی نیست، اما باید باور کنیم که دنیا فانی است و نباید نسبت به آنچه در اختیار داریم، مغرور شویم، باید بدانیم که متعلقات دنیوی حبابی بیش نیست و اختیار آن دست ما نخواهد بود؛ لذا باید به نحوی رفتار کرده و از عمر خود بهره ببریم، که در دنیای باقی دست خالی نباشیم و از طرفی بازماندگان نیز به وجود و حضور ما افتخار کنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مرحوم نوربخش نیز از این جنس بود و از ایشان نام نیک باقی ماند. امیدواریم در این ماه عزیز با جد بزرگوارشان محشور شوند و تمامی خدمات ارزنده ایشان مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد امیدوارم برای همه ما چنین سرنوشتی رقم بخورد که تا آخرین نفس در راه خدمت به خدا و خلق خدا و هر آنچه خداوند به ما عرضه کرده است، تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت