Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال پیامک‌هایی مبنی بر واریز پول به شماره حسابی ناآشنا، چند وقتی است که در فضای پیامکی جا خوش کرده است.

«سلام. همشو بزن به حساب... .امیرح ه .ممنونم»

انتشار چنین پیامک‌هایی باعث شده تا برخی از خانواده‌ها هنگامی که قصد واریز پول برای مقصد خاصی را دارند، دچار اشتباه شده و پول را به حساب فوق واریزکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:مزاحمت تلفنی چه مجازاتی دارد؟

این مسئله ما را بر آن داشت تا در خصوص چنین پیامکهای دریافتی، موضوع را از پلیس جویا شویم.

پیگیری خبرنگاران از پلیس تهران مبنی بر آن است که این شیوه و شگرد گروهی از افراد کلاهبردار است که با ارسال چنین پیامک‌هایی سعی در کلاهبرداری از شهروندان دارند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان توجهی به پیامک‌های ارسال شده از سوی افراد غریبه و ناشناس نداشته باشند و به درخواست آنها مبنی بر واریز پول به حساب‌های بانکی ترتیب اثر ندهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد

مطالبات ناشران حاضر در چهارمین نمایشگاه کتاب کیش به حساب آنها واریز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مطالبات ناشران حاضر در چهارمین نمایشگاه کتاب کیش با انجام بررسی‌های لازم از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به حساب آنها واریز شد.

در آیین‌نامه نمایشگاه‌های استانی کتاب پیش‌بینی شده که مطالبات ناشران پس از ارائه صورت حساب نهایی نمایشگاه، حداقل یک ماه بعد از اتمام نمایشگاه انجام شود؛ اما با تلاش انجام شده، مطالبات ناشران زودتر از حداقل مدت زمان مقرر شده به حساب آنها واریز شد.

حضور ناشران ایرانی و نمایندگان گرنت در فلوشیپ ادبی استانبول

چهارمین نمایشگاه کتاب کیش از شنبه (پنجم اسفند 1402)  فعالیت خود را آغاز کرد و جمعه (یازدهم اسفند‌ماه 1402) به کار خود پایان داد. در این رویداد تازه‌های نشر کشور از ٣ ناشر در حوزه‌های عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، دانشگاهی و دیجیتال به مخاطبان عرضه شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد
  • خطر پیامک جعلی کالابرگ الکترونیکی
  • مردم مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ عیدانه باشند
  • کلاهبرداری با ترفند «عیدانه ریاست جمهوری»
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • سود سهام عدالت به حساب چند سهامدار واریز شد؟
  • هشدار پلیس فتا درباره ترفند مجرمان سایبری با عنوان «عیدانه ریاست جمهوری»
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد
  • ارسال پیامک «پرداخت عیدانه ریاست جمهوری» ترفند مجرمان سایبری
  • کلاهبرداری با ترفند پرداخت عیدانه ریاست جمهوری / مسدود شدن ۴۱۰ حساب بانکی از مجرمان سایبری