Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:39:29 GMT

خبری خوش برای هواداران «محسن ابراهیم زاده»

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۲۰۹

محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ پرکارترین خواننده عرصه موسیقی در برگزاری کنسرت در پاییز سال ۹۷ لقب گرفت. وی تا پایان پاییز موفق به برگزاری چهار کنسرت موسیقیایی خواهد شد.

اولین کنسرت پاییزه محسن ابراهیم‌زاده به اجرای وی به تاریخ نوزدهم آبان در سالن میلاد بین المللی نمایشگاه تهران بر می گردد. علاوه بر آن ابراهیم زاده سوم و چهارم آذر ماه نیز دو کنسرت متوالی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین کنسرت محسن ابراهیم زاده روز پنجشنبه ششم دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

قطعات "دورهمی"، "شبگردی"، "امشب"، "برداشت رفت"، "مگه داریم"، "درد دل"، "غلاف"، "این دل رفت"، "پای ثابتم"، "شب‌های دیوونگی"، "بوی بارون"، "چقدر زود" و "کجایی" از قطعاتی است که محسن ابراهیم زاده در کنسرت تهران برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.  

رضا لمعانی "نوازنده گیتار"، کارن زیاری "کیبورد"، سیاوش کریمی‌نژاد "درامز"، مجید ترکاشوند "ساکسوفون" و فارق آزادیان "تار"، آرمان تیرماهی "گیتاربیس"، حسام متولی "پرکاشن"، امید مولودی "گیتار الکتریک" و فرشید حکیمی "کیبورد" این خواننده را در کنسرت تهران همراهی می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی پاپ موسیقی دی ماه برج میلاد محسن ابراهیم زاده خواننده مشهور پاپ کنسرت محسن ابراهیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام