Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:12:35 GMT

پرداخت عوارض خروج مسافری به صورت کاغذی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۲۴۴

پرداخت عوارض خروج مسافری به صورت کاغذی متوقف شد

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا با اشاره به کلیدخوردن پرداخت عوارض خروج مسافرتی به صورت الکترونیکی از توقف پرداخت عوارض به صورت کاغذی خبر داد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ اجتماعی پلیس سفر نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ مجید صمدی با اعلام خبر پرداخت عوارض خروج مسافرتی به صورت الکترونیکی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با تلاشهای مستمر پلیس مهاجرت و گذرنامه و همکاری بانک ملی و سایر سازمانهای دخیل در امور مالی، پرداخت عوارض خروج مسافرتی به صورت الکترونیکی کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در ترددهای مرزی، جلوگیری از هرگونه آسیب و تخلف احتمالی، جعل فیشهای کاغذی و تزاحم بین مردم و پلیس و ...، بسترهای پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت عوارض خروج مسافری به صورت دستی (کاغذی) متوقف و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی به همه مرزهای رسمی کشور متصل شده است.

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس مهاجرت و گذرنامه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مهاجرت و گذرنامه پلیس مهاجرت و گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه تا ۲۵ اردیبهشت تمامی دستگاه ها طبق قانون بهبود محیط کسب و کار مجوزهای کاغذی خود از طریق درگاه  ملی مجوزها را باید الکترونیکی کنند گفت: تا به امروز بیش از ۴۵۰ هزار مجوز الکترونیکی و شناسه کد یکتا صادر شده است.

وی افزود: در صورتی که دستگاه ها و استان ها مجوزهای خود را به هر دلیلی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها الکترونیکی و تبدیل به شناسه کد یکتا نکنند، هیچ یک از دستگاه های دولتی و فعالان اقتصادی و سیستم های دولتی مجوزهای کاغذی را قبول نخواهند کرد. 

او گفت: طبق نص صریح قانون دو سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون تصویب صدور مجوز‌ها یعنی روز ۲۶-۲-۱۴۰۳ دو سالگی لازم الاجرا شدن این قانون دیگر مجوز‌های کاغذی بدون اعتبار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد