Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:57:01 GMT

در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌ شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۲۵۳

در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌ شده است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌هایی انجام شده که آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی درخصوص ایرادهای فدراسیون والیبال به‌سالن مهران مشهد گفت: در حال رایزنی با فدراسیون والیبال و سازمان لیگ هستیم تا این مشکل را حل کنیم، نمی‌دانیم چه شد که به‌یک باره اعلام کردند سالن ما مشکل دارد، تیم پیام تاکنون نتایج خوبی گرفته و ما به‌دنبال ایجاد شرایط بهتر برای این تیم هستیم، اما ایرادی که به‌سالن ماگرفته شده شرایط ما را دگرگون می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: ایراد وارد کردن مسائل خاص خودش را دارد، اما حرف ما این است که چرا در جریان مسابقات این موضوع باید اعلام شود؟ ما از فدراسیون خواستیم تا تغییرات مدنظر آنها در زمان دیگری انجام شود، باید صبر کنیم تا تعطیلاتی در لیگ ایجاد شود تا با هماهنگی فدراسیون و کمک تیم پیام مشکل سالن مهران را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: باید بگویم در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌هایی انجام شده که آن را پیگیری می‌کنیم، امیدوارم فدراسیون والیبال حق هواداران مشهدی را بدهد تا مسابقه هفته هشتم هم برگزار شود، رایزنی‌های اولیه را با فدراسیون داشته‌ایم تا تغییرات مدنظر مسؤولان در تطعیلات انجام شود، برای بازی‌ هفته هشتم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و توان تغییر سالن را نداریم.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالن مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی تغییر ژنتیکی داده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

جوی بارتون بازیکن پیشین منچسترسیتی و نیوکاسل مدعی است، لیونل مسی برنده هشت توپ طلا در جوانی با استروئید‌ها تغییر ژنتیکی پیدا کرده است.

به گزارش دیلی میل، بارتون گفت: برای من، یک ستاره بزرگ در کنار نام لیونل مسی وجود دارد، زیرا در سنین پایین به دلیل مشکلات رشد به او استروئید داده شد. مسی در جوانی اصلاح ژنتیکی شده بود، بنابراین باید یک ستاره در کنار نام او وجود داشته باشد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل کمبود هورمون رشد که در ۹ سالگی تشخیص داده شد، دوره‌های درمانی را گذراند که تا ۱۴ سالگی آن را به پایان رساند.

وی افزود: مسی با هورمون‌های رشد تغذیه می‌شد و این نوع دارو‌ها به رشد او کمک می‌کردند. اگر او را رها می‌کردند که به طور طبیعی با غذا‌های سرخ‌شده و چیز‌هایی از این قبیل رشد کند، رشد نمی‌کرد و به چیزی که در نهایت انجام داد، نمی‌رسید.

بارتون یک بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. او علاوه بر منچسترسیتی و نیوکاسل، در تیم‌های کوئینز پارک رنجرز، برنلی و مارسی فرانسه بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال