Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود،گفت: امروز یادگار و میراث امام راحل در خارج از مرزهای کشور نقش ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری ظهر امروز(شنبه، 26آبان) در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بسیج میراث گرانبها و یادگار حضرت امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای جاودانگی این انقلاب کارهای بزرگی را انجام داد که تشکیل بسیج یکی از این شاهکارهاست، افزود: نوع نگاه امام بر این بود، برای جاودانگی انقلابی که توسط مردم ایجاد شده، ظرفیت مردم برای پاسداری از آن کافی است.

 

وی با بیان اینکه در سال 58 به دستور امام خمینی(ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد، گفت: امام راحل بر این باور بود کشوری که 20 میلیون جوان دارد پس 20 میلیون تفنگدار می‌تواند داشته باشد و نمی‌تواند مورد هجمه دشمن قرار گیرد.

 

بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، حلال مشکلات است

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیج در عمر چهل ساله انقلاب ماموریت‌های عظیمی را در عرصه‌های مختلف انجام داده است، تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، حلال مشکلات است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا بسیج را سبب برهم زدن توازن قوا در جهان دانست و خاطرنشان کرد: شهید همدانی رمز موفقیت جنگ در سوریه را یک جمعیت کوچکی از بسیج در دفاع وطنی عنوان کرده است.

 

وی با بیان اینکه در عراق نیروهای حشدالشعبی در زمینه مبارزه با تکفیری موفق ظاهرشدند، اظهار کرد: بسیج هم در کشور ما و هم در کشورهای دیگر نقش آفرینی کرده است.

 

تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود، افزود: بسیج تجلی همه زیبایی‌ها است و بسیجیان مانند صخره‌ای هستند که این سرزمین به انها دوخته شده و تا جان دارند در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیج همچون درخت تناوری شده که اصل و ریشه‌اش در دل‌های مردم و ثمره آن در آسمان‌ها است، گفت: امروز یادگار و میراث امام راحل در خارج از مرزهای کشور نقش ایفا می‌کند.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهدای روحانی غرب گیلان در زادگاه آیت الله بهجت فومنی در فومن، تصریح کرد: شهرستان صومعه‌سرا دارای 14 شهید طلبه و روحانی است که انتظار می‌رود کلیه مسئولان در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان آغاز می‌شود و یژه برنامه‌هایی را در این هفته برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در رزمایش کشوری در منطقه رزمایش لوشان، تجمع بسیجیان در پنجم آذر، اجتماع قدسیان و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

 

تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند

در ادامه علی فتح اللی با بیان اینکه اگر همه ما مسئولان با تفکرات بسیجی کار کنیم اتفاقات خوبی در جامعه رقم می‌خورد، اظهار کرد: هدف بسیج مقدس است و وقتی عدف مقدس باشد عده و عده و اماکانات طرف مقابل معنایی ندارد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ما باید با تفکر بسیجی وارد جنگ اقتصادی شویم، افزود: تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند و ما آنطور که باید این تفکر را در کارهایمان جدی نگرفته‌ایم.

 

وی گفت: باید با تفکر بسیجی با کمترین امکانات بیشترین عملکرد را داشته باشیم و در این جنگ اقتصادی هم موفق ظاهر شویم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند ارزانی خراسان جنوبي تامین اجتماعی محمد جواد ظریف ظهور امام زمان عج امام زمان عج سالروز امامت حضرت مهدی عج هفته بسیج مستضعفین برنامه های هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی