Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز میت برای جمال خاشقجی در مسجد فاتح استانبول و برخی از شهرهای جهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «البوابه» صدها نفر از مردم ترکیه و عرب های مقیم در مسجد فاتح شهر استانبول نماز میت به صورت غائب را برای جمال خاشقجی برگزار کردند.

 

توران کشلاکچی؛ رییس خانه رسانه های عرب در ترکیه چند روز پیش گفته بود: پس از آنکه از پیدا کردن جسد جمال خاشقجی ناامید شدیم قصد داریم نماز میت برای وی بخوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفته بود که خاشقجی یکی از دوستان نزدیک اش بوده است و در مسجد فاتح، یکی از بزرگ ترین مساجد شهر استانبول و با حضور جمعی از مسوولان و افراد برجسته ترک و عرب این نماز برگزار می شود.

 

وی همچنین از ریاست امور دینی ترکیه خواسته بود خطبه های نماز جمعه در مساجد ترکیه به مسئله این روزنامه نگار اختصاص یابد.

 

خدیجه چنگیز؛ نامزد ترک جمال خاشقجی از مسلمانان خواسته بود تا در مساجد جهان و مسجدالنبی(ص) و مسجدالحرام نماز میت برای وی اقامه شود.

 

نماز میت به صورت غائب برای جمال خاشقجی در شهرهای مکه، لندن، واشنگتن، اسلام آباد، جاکارتا، رباط، تونس و کویت نیز برگزار شد.

 

یاسین اقطای؛ رییس حزب عدالت و توسعه نیز گفت: نماز میت در مسجد «قوچه تپه» در آنکارا و تعدادی دیگر از شهرهای استانبول برگزار شد.

 

همچنین با حضور «صلاج خاشقجی» نماز میت در مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) نیز برگزار شد.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند ارزانی خراسان جنوبي تامین اجتماعی محمد جواد ظریف ظهور امام زمان عج امام زمان عج سالروز امامت حضرت مهدی عج جمال خاشقجی استانبول مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور