Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن اعلام کرده که قصد دارد به بزرگترین و سودآورترین تولیدکننده خودروهای برقی و الکتریکی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، هربرت دیاس، مدیر اجرایی ارشد شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت، توسعه صنعت خودروهای برقی و الکتریکی و گسترش خط تولید وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بیشترین سهم فروش خودرو را در جهان دارد پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد خط تولید خودروهای تمام برقی و الکتریکی خود را به سرعت افزایش داده و می‌خواهد به تعداد مدل‌های برقی خود اضافه کند.

این خودروساز پرفروش و پرطرفدار آلمانی، پس از آنکه حدود سه سال پیش به دستکاری و تقلب در نرم‌افزار مدیریت میزان آلایندگی خودروهای دیزلی تولیدی‌اش در آمریکا متهم و محکوم شد، تصمیم گرفت که برای جلب اطمینان مردم و دولتها و همچنین کمک به کاهش میزان انتشار آلایندگی به جو زمین و محیط زیست، به طراحی و تولید خودروهای برقی و الکتریکی پاک روی آورد.

فولکس واگن پس از اعتراف به تقلب، به پرداخت ۴.۳ میلیارد دلار جریمه محکوم شد و هنوز هم با مشکلات حقوقی در آلمان و سراسر جهان مواجه است. این شرکت ۲۲ میلیارد یورو را برای پرداخت خسارت اختصاص داده است و همچنان هم به ایجاد آلودگی در محیط زیست در جهان متهم است. همه این اتفاقات موجب شد این خودروساز به منظور جبران خسارت های وارده، در کاهش انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای به محیط زیست و تولید خودروهای برقی بکوشد.

حالا وی اعلام کرده است که که این خودروساز آلمانی قصد دارد به بزرگترین و سودآورترین تولیدکننده خودروهای برقی و الکتریکی در جهان تبدیل شود.  

اخبار دیگری قبلا منتشر شده بود که نشان می‌داد فورد و فولکس‌واگن قصد همکاری با یکدیگر را دارند تا به توسعه خودروهای خودران و برقی بپردازند.

توسعه خودروهای الکتریکی یکی از محوری ترین اهداف خودروسازان در جهان است که در سالهای اخیر مورد توجه بزرگترین شرکت های فعال در این زمینه قرار گرفته است. با توجه به افزایش دما و معضل گرمایش کره زمین ، دولت‌های بسیاری در سراسر جهان تصمیم گرفته‌اند که با وضع قوانین جدید، خودروسازان را تشویق و موظف به تولید وسائل نقلیه برقی ، پاک و دوستدار محیط زیست کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودروهای برقی فولكس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این جایگاه با توجه به توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بهره برداری رسیده است.    جایگاه شارژ خودروهای برقی به عنوان اولین جایگاه در کشور با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.   این اتوبوس‌ها که دارای باتری‌های ۳۵۰ کیلوواتی است به مدت دو و نیم ساعت شارژ شده با یک شارژ اولیه می‌توانند ۲۵۰ کیلومتر را با کولر روشن سیر کنند.   این اتوبوس‌های برقی ۴۷۰ اسب بخار قدرت دارند و نسبت به اتوبوس‌های دیزلی که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارند از امکانات رفاهی بهتری نیز برخوردارند و می‌توانند در هر دوره ۷۰ مسافر را جابجا کنند.   جایگاه شارژ این خودروها نیز توسط شرکت مپنا ساخته شده است، دستگاه هایی که به صورت ۱۰۰ درصدی با دانش فنی مهندسان ایرانی تولید شده است.    شارژرهای تولید شده شرکت مپنا بر اساس استانداردهای اروپایی تهیه شده است و از نظر قیمتی با نمونه های مشابه چینی که نصف قیمت نمونه های اروپایی است رقابت می کند.

دیگر خبرها

  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران | ورود خودروهای برقی چطور محدوده طرح را عوض می کند؟
  • فولکس‌واگن صعود کرد