Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران اجرای چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی این استان را که 21 آبان ماه جاری به پایان رسید موفقیت آمیز خواند.

حمیدرضا روستایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور به مدت یک ماه از 21 مهر تا 21 آبان ماه سال جاری در 16 شهرستان استان تهران اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در این طرح بیش از هشت هزار و 400 واحد مسکونی روستایی استان تهران آمارگیری شدند.
معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران اظهار داشت: آمارگیری از 184 روستای منتخب سراسر استان تهران انجام شد و اطلاعات آن در
برنامه ریزی های لازم به منظور بهسازی مسکن روستایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی از جمله دیگر اهداف اجرای طرح آمارگیری ویژگی های مسکن روستایی را شناخت ویژگی های عمومی روستا و واحدهای مسکونی روستایی همچون اهداف گردآوری آمار و اطلاعات در روستاها بیان کرد.
به گزارش ایرنا طرح آمارگیری مسکن روستایی از سال 1382 اجرایی شده است و هر پنج سال یکبار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می شود.
جمعیت استان تهران طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ افزون بر 13 میلیون نفر اعلام شده است که بیش از 814 هزار نفر آنان در روستاها ساکن هستند.
تهرام/9206/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد مسكن مسكن روستايي واحد مسكوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد