Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: نمی‌دانم آقایان بر چه اساسی گزارش داده‌اند که سالن مهران امنیت ندارد.

به گزارش قدس آنلاین ، جبار قوچان‌نژاد در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش باید در سالنی غیر از مهران از حریفانش میزبانی کند، گفت: مگر می‌شود سالنی که از ابتدای لیگ در آن بازی کرده‌ایم را به‌یک باره تغییر دهیم؟ این مشکل را باید خیلی زودتر اعلام می‌کردند، چرا از هفته اول اجازه دادند در این سالن بازی کنیم که حالا بخواهیم آن را تغییر دهیم؟

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و ظاهراً برخی‌ها دوست ندارند روند رو به‌رشد ما ادامه پیدا کند، سازمان لیگ به‌ما گفته که ناظران بازی‌های گذشته اعلام کرده‌اند سالن مهران مشهد امن نیست؛ بر اساس کدام منطق  این حرف را می‌زنند؟ حتی یک درگیری ساده هم در مسابقات ما رخ نداده و اصلاً مشخص نیست ناظران چه گزارشی رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مگر می‌شود گزارشی رد کرد که هیچ پایه و اساسی نداشته باشد؟ بازهم تاکید می‌کنم که ما حاضر به‌تغییر سالن میزبانی خود نیستیم، ضمن اینکه در مشهد سالن استانداردی که مورد تایید فدراسیون هم باشد وجود ندارد،  تنها سالنی که در مشهد شاید از نظر ابعاد بزرگ‌تر از مهران باشد سالن شهید بهشتی است که این سالن کف‌پوش والیبالی ندارد.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: چند هفته از لیگ گذشته و ما روی کف‌پوش‌های سالن مهران تمرین کرده‌ایم، حالا چگونه به‌بازیکنانم بگویم که بروند و روی کف‌پوش سیمانی مسابقه دهند؟ سازمان لیگ فدراسیون اگر می‌خواهد عدالت را رعایت کند باید نگاهی به‌شهرهای دیگر هم داشته باشد، شما ببینید در ارومیه چه بلایی سر ما آوردند، در آنجا تماشاگران خود را به‌داخل زمین رساندند و سید محمد موسوی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، در نهایت یک محرومیت ساده برای آنها در نظر گرفته شد، حالا در شهری که حاشیه‌ای وجود ندارد می‌خواهند به‌صورت دیگری برخورد کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان

عزیز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید هم‌زمان با اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها یا بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، بافت و اصالت خانه‌های روستایی هم حفظ شود که این مساله به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با اشاره به شناسایی ۱۶ روستای دارای بافت با ارزش در قوچان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: برای شروع کار از روستای هدف گردشگری شمخال شروع که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و طرح آن مراحل نهایی را طی می‌کند تا به سمت اجرایی شدن حرکت کند.

وی با تأکید بر این مطلب که باید نمای سنتی نیز در ساخت خانه‌های روستایی به‌جای نماهای سنگی فرهنگ‌سازی تا هویت روستایی حفظ شود، گفت: این مساله در روستای عمارت در حال انجام بوده و حتی طرح سنتی برای دیوارهای مسجد این روستا پیش‌بینی‌شده است تا همان حالت سنتی قدیم مورد توجه قرار بگیرد.

ابراهیمی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۳ واحد در سطح روستاهای این شهرستان سهمیه در نظر گرفته‌شده بود که یک هزار و ۳۸ واحد انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون برای ۱۹۰ واحد پایان کار صادرشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان بابیان اینکه ۵۸۴ واحد مسکن روستایی این طرح نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار پاکت سیمان تقسیمی نیز برای شهرستان ۱۵ هزار ۵۹۳ پاکت به‌صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6087358

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید