Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آنکه روزنامه‌ی آلمانی بیلد مدعی شد خامس رودیگز ستاره‌ی بایرن مونیخ تابستان آینده به رئال مادرید برمی‌گردد روزنامه‌ی آ اس هم این خبر را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه‌ی آلمانی بیلد دیروز اعلام کرد که خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ که به عنوان یار قرضی از رئال به این تیم پیوسته بعد از پایان فصل جاری در تابستان آینده به مادرید بازخواهد گشت و حالا روزنامه‌ی اسپانیایی آ اس هم با تایید خبر بیلد مدعی شد بایرن از گزینه‌ی خود برای دائمی کردن قرارداد خامس استفاده نخواهد کرد تا او تابستان آینده به رئال بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامس ۲۷ساله اخیراً از مصدومیت از ناحیه‌ی ساق پا رنج می‌برد و گفته می‌شود از شرایط خود در باشگاه آلمانی ناراضی است و قصد دارد در اولین فرصت به رئال بازگردد. فرصتی که به گفته‌ی بیلد و آ اس تابستان آینده خواهد بود.

این بازی‌ساز کلمبیایی در تابستان ۲۰۱۷ با یک قرارداد دوساله از رئال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن ملحق شد ولی از ابتدای فصل جاری با منصوب شدن نیکو کوواچ به سرمربی‌گری بایرن مونیخ چندان به میدان فرستاده نشده و به نظر می‌رسد او در برنامه‌های کوواچ جایگاهی ندارد.

این در حالی است که بایرن بر اساس قراردادی که در زمان جذب خامس به عنوان بازیکن قرضی با رئال مادرید منعقد کرده از این گزینه برخوردار است که در پایان مهلت قرارداد با پرداخت ۳۵ میلیون یورو این ستاره‌ی کلمبیایی را به صورت قطعی بایرنی کند. ولی گزارشهای بیلد و آ اس نشان می‌دهد که مسئولین بایرن قصدی برای استفاده از این گزینه‌ی خود ندارند.

خامس که پیش از پیوستن به رئال مادرید  سابقه‌ی بازی در باشگاه‌های پورتو و موناکو را هم دارد سه فصل در مادرید بازی کرد و به همراه غول بزرگ سفیدپوش اسپانیا دو جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا را فتح کرد. اما خامس در آخرین فصل حضورش در مادرید در یک فصل لالیگا تنها در ۱۳ بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و دلخوری‌هایش باعث شد در پایان آن فصل به عنوان بازیکن قرضی به بایرن منتقل شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بایرن مونیخ خامس رودریگز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

تونی کروس، هافبک‌ رئال مادرید، رویارویی با بایرن مونیخ را یک بازی سخت پیش بینی می‌کند و به نظرش آن‌ها پس از عدم موفقیت در بوندس‌لیگا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌اند.

کروس به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:"این یک جدال واقعی بود، باید تا آخر به این باور ادامه می‌دادیم و این ویژگی واقعی رئال است. ایمان داشتیم که حداقل می‌توانیم به ضربات پنالتی برسیم و هر چه داشتیم را در زمین گذاشتیم."

بازی مقابل بایرن مونیخ؟

اکنون به مصاف بایرن مونیخ خواهیم رفت که آرسنال بزرگ را شکست داد و تیم بسیار خطرناکی هستند. بعد از اینکه نتوانستند در بوندس‌لیگا قهرمان شوند، تمرکزشان روی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی بعدی ما در ال‌کلاسیکو 4 روز دیگر برابر بارسلوناست و این تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟

لیگ قهرمانان برای رئال مادرید بسیار مهم است، ما این تورنمنت را دوست داریم و دوباره توانایی خود را نشان دادیم، قبل از ضربات پنالتی آسیب دیدم و با اینکه امیدوار بودم در جمع گلزنان باشم، در خارج از زمین زجر کشیدم.

تاکتیک بازی مقابل منچسترسیتی؟

می‌خواستیم کمی بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم تا کمی استراحت کنیم چون تعقیب دائمی آن خسته کننده است اما تیم حریف به ما فشار می‌آورد و اگر فرم خود را دست می‌دادیم با 5 یا 6 گل به ما ضربه می‌زدند.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود