Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ۲۸ آبان‌ماه به همت جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر هم‌اندیشی اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر هم اندیشی اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جشن بزرگ ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی و با استندآپ کمدی محمدجواد رضایی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این جشن دوشنبه ۲۸ آبان، بعداز نماز مغرب و عشاء در تالار اجتماعت مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود