Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعتقاد دارد که این تیم نیاز به یک بازیگردان در وسط زمین دارد.

طرفداری-بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال درباره شانس استقلال برای بازگشت به کورس تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت:

صددرصد به استقلال امیدوارم، چون روند تاکتیکی این تیم در بازی‌های اخیر خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این نفرات مصدوم رسیده‌اند و تعدادی که از زمان گذشته مصدوم بودند، کم کم از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. از طرفی، استقلال منهای دیدار با پدیده خراسان، بازی‌های ساده‌ای در پیش دارد و خوش‌بین هستم که این تیم 12 امتیاز از چهار دیدار باقیمانده تا نیم‌فصل را کسب کند.

به گزارش تسنیم، وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در رابطه با بحث حضور دستیار در کادر فنی وینفرد شفر مطرح شده است، گفت:

کسی حرف و حدیثی ایجاد نکرده است. هر نظری که سرمربی تیم بدهد، مهم است. اگر گزینه‌ای مدنظر باشد، در کمیته فنی بررسی خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که برخی‌ها اعتقاد دارند که آبی‌پوشان فرمانده‌ای در ترکیب خود ندارند، گفت:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال هستند. من هم به نوعی اعتقاد دارم که استقلال نیاز به یک بازیگردان دارد. رحمتی کاپیتان تیم است، اما چون دروازه‌بان است فاصله زیادی با بازیکنان دارد. منتظری هم مصدوم است. بنابراین، استقلال بازیکنی که گرداننده و بزرگ باشد، کم دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پیش روی استقلال با شمس آذر قزوین و نیاز آبی‌پوشان به پیروزی برای حفظ صدر جدول اظهار کرد: دیگر تیم آسانی در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها این توانایی را دارند تا استقلال را متوقف کنند. پس وظیفه تیم استقلال این است با برنامه و آماده به دیدار هر حریفی برود. شمس آذر در دور رفت هم توانست از استقلال امتیاز بگیرد و بازی‌های آخر خود را هم برده، حتماً سعید دقیقی و شاگردانش برای آنکه از استقلال امتیاز بگیرند بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است. این تیم بازی تهاجمی را در دستور کار دارد و مقابل چنین حریفی می‌توان برنده شد به شرطی که اجازه ندهند از قدرت هجومی خود استفاده کنند و از فضا‌هایی که در حملات خود می‌دهد نهایت استفاده را برد. شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و آنالیز خوبی روی شکل بازی استقلال خواهد داشت. در آخرین بازی که از تیم جواد نکونام دیدم عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان داد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. شناختی که تیم‌ها در بازی‌های دور برگشت از هم دارند در کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد. می‌دانند که چگونه به دروازه حریفان برسند.  

پیشکسوت تیم استقلال در مورد انتقاد از شکل بازی تیم جواد نکونام گفت: استقلال بیشتر توپ را به کناره‌ها می‌برد و از سانتر‌های کوتاه و بلند استفاده می‌کند تا به گل برسد و تا حدود زیادی هم موفق بود، چون بهترین حربه برای گلزنی است. این هم یک تاکتیک تیمی است که نمی‌توان به آن خرده و ایراد گرفت. هر مربی به یک یا چند شکل به دنبال کسب نتیجه است. ضمن اینکه استقلال فقط متکی به این روش گلزنی نیست و از ترفند‌های دیگری هم استفاده می‌کند.

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در رقابت با پرسپولیس یادآور شد: هر اتفاقی در طول مسابقات ممکن است رخ دهد و بستگی به این دارد که استقلال بتواند خود را همیشه در بالاترین سطح نگه دارد. همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و باید مراقب آنها بود. امیدوارم بازیکنان اصلی استقلال در ۷ هفته باقیمانده مصدوم نشوند. غیبت کوین یامگا و بعد از آن مهدی مهدی‌پور دردسر‌های نکونام را بیشتر کرده و امیدوارم دیگر بازیکنی از استقلال مصدوم نشود، چون غیبت این دو بازیکن تأثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟