Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:28:11 GMT

صخره‌های قطری در مسیر دو نماینده ایران !

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۵۳۴

صخره‌های قطری در مسیر دو نماینده ایران !

سایپا و ذوب آهن برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو، باید دو مسابقه حساس را پشت سر بگذارند و راه آنها برای رسیدن به مرحله گروهی در گرو شکست الریان و الغرافه است.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹، تکلیف سهمیه تیم‌های ایرانی را مشخص کرد که بر این اساس سایپا و ذوب‌آهن در مرحله دوم پلی آف حاضر شوند و با برتری در بازی‌های مرحله دوم و سوم، به مرحله گروهی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مرحله دوم هم سایپا و هم ذوب آهن میزبان رقبای خود خواهند بود؛ سایپا در اولین دیدار خود به مصاف مینروا پنجاب هند خواهد رفت و ذوب آهن با برنده دیدار دو تیم الوحدات اردون و الکویت کویت بازی خواهد کرد.  مرحله سوم این مسابقات در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار می‌شود که سایپا و ذوب‌آهن در صورت موفقیت در بازی نخست، باید در مرحله سوم و در قطر به ترتیب به مصاف الریان و الغرافه بروند، که بی شک دیدارهایی سخت برای شاگردان علی دایی و علیرضا منصوریان خواهد بود.

 

مرحله دوم پلی‌آف| ۲۳ بهمن


سایپا ایران – مینروا پنجاب هند
ذوب‌آهن ایران – برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت

 

مرحله نهایی پلی‌آف|۳۰ بهمن


الریان قطر – برنده بازی سایپا ایران و مینروا پنجاب هند
الغرافه قطر – برنده بازی ذوب آهن ایران و (برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت)

 

 

این در حالی است که پیش تر مهدی تاج از افزایش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به 1+3 گفته بود ولی حالا کار سختی برای دو نماینده ایران وجود دارد و فقط استقلال و پرسپولیس هستند که به صورت مستقیم در قرعه کشی مرحله گروهی حضور دارند.

لیگ قهرمانان آسیا سایپا ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سایپا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد