Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: طرح گازرسانی به شهر «سرو» و 200 روستای شهرستان های مختلف استان همزمان با سفر روز دوشنبه / 28 آبان/ رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

علیرضا شیخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره برداری از طرح های گازرسانی این تعداد روستا و شهر سرو، 890 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از آنها 469 خانوار از مزیت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاوه بر آن در سفر دکتر حسن روحانی 18 مورد گازرسانی به صنایع با 500 میلیارد ریال هزینه نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همچنین عملیات گازرسانی به 47 روستای آذربایجان غربی با 320 میلیارد ریال اعتبار همزمان با سفر رییس جمهوری آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، تنها 310 روستا و 35 شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند، بیان کرد: با تلاش این دولت، تعداد مناطق برخوردار به 944 روستا و 39 شهر رسیده است.
به گزارش ایرنا، توسعه گازرسانی روستایی و شهری از جمله مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید به شمار می رود؛ در حال حاضر نزدیک به یک میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی در آذربایجان غربی بهره مند هستند.
دکتر حسن روحانی روز دوشنبه هفته جاری به آذربایجان غربی سفر می کند و 10 طرح عمرانی به ارزش بیش از 9 هزار و 971 میلیارد ریال را به بهره برداری می رساند.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گازرساني سفر رييس جمهوري آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران