Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:16:02 GMT

کمیته امور ورزشی بانوان کارگر کشور تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۷۴۳

کمیته امور ورزشی بانوان کارگر کشور تشکیل شد

تهران- ایرنا- کمیته امور ورزشی بانوان کارگر با هدف پررنگ تر کردن حضور بانوان در ورزش و دستیابی به نشاط و سلامت در فدراسیون ورزش کارگری تاسیس شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، اولین جلسه مشترک مسئول امور ورزشی بانوان کارگر فدراسیون با معاون ورزشی، رئیس اداره ورزش بانوان و کارشناسان حوزه بانوان اداره کل امور ورزشی وزارت کار امروز در محل فدراسیون با حضور جواد رمضی سرپرست فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست محورهای مختلف نقش بانوان و حضور آنها در میادین ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و هدف از تشکیل کمیته امور ورزشی بانوان کارگر کشور در هشت محور تعریف شد. این محورها به شرح زیر است:
. بررسی و احصاء راهکارهای ارتقاء و توسعه ورزش بانوان کارگر
. بررسی موانع و مشکلات ورزش بانوان کارگر کشور
. رشد و ارتقاء سلامت بانوان کارگر با اشاعه فرهنگ ورزش در محیط کار
. شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود
. کادرسازی در حوزه ورزش بانوان کارگر و بهره گیری از نخبگان زن در مسیر توسعه ورزش کارگری
. پیگیری مطالبات ورزشکاران زن کارگر و تحقق اهداف و برنامه ها
. برنامه ریزی به منظور ارتقاء سطح مشارکت بانوان در رویدادها و رقابت های ورزشی
. تلاش در جهت حضور فعال بانوان کارگر در اعزام های برون مرزی و تورنمنت های ورزشی
اعضای این کمیته را سوسن دانشفر مسئول امور بانوان فدراسیون ورزش کارگری، پریسا خواجه نژاد معاون ورزش بانوان اداره کل امور ورزشی، مهتاب برادری رئیس اداره ورزش بانوان، نادره رحیمیان، فیروزه سلطان محمدی، مریم پناهی و غزاله قریبی فر تشکیل می دهند.
ورزشی**9128**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون كارگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است