Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: طرح‌های تفصیلی شهر مشهد باید در یک بازه زمانی بلندمدت ۱۰ تا ۲۰ ساله بدون تغییر باشد.

به گزارش قدس آنلاین ، حمیدرضا موحدی زاده  درباره طرح‌های جامع و تفصیلی شهر مشهد اظهار داشت: این طرح‌ها چشم‌انداز و توسعه شهر را تعیین می‌کنند و به همین منظور حداقل تا 10 تا 20 سال نباید تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح‌های جامع و تفصیلی عملا متوقف بود، افزود: خوشبختانه شورای پنجم و شخص شهردار مشهد برای رونمایی از این طرح‌ها اقدام کردند.

موحدی زاده بیان کرد: امروز منظر شهری خوبی را در مشهد شاهد نیستیم زیرا در یک منطقه، ساختمان 30 طبقه داریم و در کنار آن‌ یک ساختمان 4 طبقه احداث‌ شده اما در طرح‌های تفصیلی و جامع در هر بخشی از شهر، پهنه‌هایی مشخص برای بلندمرتبه‌سازی تعریف‌ شده تا از هر نقطه یک ساختمان برافراشته نشود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: طرح جامع و تفصیلی بعد از تهیه باید توسط شهرداری در شورای شهر تصویب شود و سازمان‌های فرادستی مانند شورای عالی شهرسازی وظیفه تصویب نهایی را دارند اما اگر قرار باشد ماهیت طرح را به‌کلی تغییر دهند عملا انگیزه شهرداری گرفته می‌شود.

موحدی زاده بیان کرد: البته در این دوره اخیر در وزارت مسکن و شهرسازی از کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد دعوت می‌شود و در جلسه شرکت می‌کنند اما این تغییرات آن چنان در ماهیت این طرح‌ها تغییر به وجود آورده که حس می‌کنیم از فلسفه طرح خارج‌ شده و دیگر گسترش موزون شهر دست ما نیست و اختیارش به‌ جای دیگری رفته است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟