Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:36:25 GMT

اسیدپاشی به ماموران شهرداری اهواز حین انجام ماموریت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۸۵۰

اسیدپاشی به ماموران شهرداری اهواز حین انجام ماموریت

شهردار منطقه 7 اهواز از اسیدپاشی به دو مامور اجراییات شهرداری این منطقه در اهواز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رهیاب ؛ رضا ارشادی اظهار کرد: حدود ساعت 17 امروز (25 آبان ماه) ماموران اجراییات شهرداری منطقه هفت در راستای اجرای مصوبه شورای بهداشت مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان به قصد جمع‌آوری قلیان‌ها در  بلوار ساحلی شرقی اهواز مشغول کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در این حین، دو نفر راکب یک موتورسیکلت بدون پلاک، به دو نفر از ماموران اجراییات شهرداری اهواز اسید پاشیدند و متواری شدند.   ارشادی تصریح کرد: یکی از ماموران اجراییات شهرداری که اسید به صورتش پاشیده شده بود به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافت اما خوشبختانه حال وی مساعد است و به مامور اجرائیات دیگر آسیب جدی وارد نشد.  

بنا بر این گزارش، بسیاری از مناطق اهواز به ویژه جاده ساحلی، محل عرضه قلیان شده است که نیاز به برخورد قاطع دستگاه های انتظامی با این معضل شهری و فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از سه هزار و سیصد ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، دکتر سعید مهری اظهار کرد: تعداد تماس با شماره تلفن ۱۱۵ اورژانس در استان در تعطیلات نوروز را ۹ هزار و ۲۳۸ مورد ذکر کرد و افزود: در همین مدت ۷۹ هزار و ۶۱۸ نفر به بخش‌های اورژانس مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این استان مراجعه کردند.
وی افزود: ۲ هزار و ۳۳۵ مورد از این مراجعات مربوط به موارد و مشکلات قلبی و ۱۲۰ مورد نیز مربوط به سکته مغزی مراجعان بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون، تعداد ۶۸ هزار و ۳۵۳ نفر بیمار به صورت سرپایی در بخش‌های اورژانس خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
دکتر مهری اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۲۶۶ نفر در مراکز فعال اورژانس استان بستری شده و تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.
وی با اشاره به جان باختن ۱۴ نفر طی ایام تعطیلات نوروز در حوادث رانندگی جاده‌ای استان اردبیل، تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ایام عید نوروز امسال در این استان را ۵۳۹ نفر اعلام کرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل همچنین گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان اردبیل ۶۵۴ مورد جراحی اورژانسی و یک هزار و ۱۰۶ مورد جراحی عادی انجام شده و علاوه بر این ۳۰۲ فرد بیمار به مراکز درمانی مجهزتر اعزام شده است.
دکتر مهری گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۳ هزار مورد بازرسی بهداشتی از اماکن ارائه خدمات به شهروندان انجام شده که در جریان آن، علاوه بر کشف و ضبط ۷۳ تن مواد غذایی فاسد، ۱۵ واحد ارائه دهنده خدمات پلمب شده و ۴۰۷ فرد و واحد ارائه خدمات نیز به دستگاه قضایی معرفی شده است.
وی افزود: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۷ بیمارستان دولتی استان اردبیل به همراه ۱۰۵ مرکز بهداشت و مراکز جامع سلامت در استان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از پیش‌بینی و سازماندهی ۴۵۰ کارشناس، تکنسین و پزشک اورژانس برای اجرای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در این استان خبر داد و گفت: این نیرو‌ها فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی در ۶۶ پایگاه جاده‌ای و شهری از روز ۲۴ اسفندماه آغاز کرده‌اند.
دکتر مهری افزود: در مجموع بیش از ۱۱۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای مدیریت حوادث و ارائه خدمات اورژانسی در سطح استان در تمام ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی آماده‌سازی شده است.

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • انجام بیش از سه هزار و سیصد ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار ماموریت توسط اورژانس لرستان
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند