Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، مدیر کل صدا وسیمای مرکز مهاباد امروز در نشست با گروهی از اصحاب رسانه برنامه ها و اولویتهای این مرکز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را در حوزه های مختلف اعلام کرد.

بهرام قوی بنیه گفت: درحوزه سیما ازجمله برنامه کارنامه چهل با حضورمدیران و با موضوعات خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در منطقه، شه و باش ، مستند چهل گام به جلو خدمات نظام، برنامه کازیوه وهمچنین برنامه شجاعت اسماعیل در مورد نخستین شهید مدافع حرم در منطقه، در حوزه صدا مستند شهید شهریکندی ،احمدی ،خلبان حیدری و دیاری ئیواران و در حوزه خبر مستندات و گزارشهای تولیدی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوی بنیه افزود: درحوزه فنی و مجازی هم پخش گرافیک درخصوص خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی یکی از برنامه ها خواهد بود.

وی، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را  جشن پختگی فکری و اعتقادی ملت ایران دانست که همه باید تلاش کنند تا برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب به بهترین نحو ممکن اجرا و برگزار شود.

 قوی بنیه افزود: قرار است در دهه فجر انقلاب اسلامی از یکی از مجهزترین استودیوهای پخش درمهاباد رونمایی شود که درصورت تکمیل شدن، این استودیو یکی از فنی ترین استودیوها خواهد بود.

مدیرکل صداو سیمای مرکزمهاباد در ادامه به پخش برخی از برنامه های هفته وحدت اشاره و اضافه کرد: ایستادگی، همگرایی و وحدت  مردم بدون شک پاسخی کوبنده به زورگویی ها و فشارهای نا به حق شیطان بزرگ و حامیانش است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد نشست خبری مدیرکل سالگرد انقلاب برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد

ایرج دست نشان  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین‌ماه بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بود، گفت: تردد بین استانی روزانه در این ماه نسبت به ماه مشابه پارسال خود ۲۳ در صد کاهش یافته  و بیشترین تردد در ورود و خروج به استان هم در روز جمعه ۳۱ فروردین و به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی‌ با بیان اینکه بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد ثبت شده، اضافه کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین و معادل ۲۴ درصد کل وسایل‌نقلیه مشاهده شده که آمار‌ها از کاهش یک درصدی سهم وسایل‌نقلیه غیربومی در استان در مقایسه با مدت مشابه خبر می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در ماه قبل از مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۵۱۲ هزار تردد ثبت شده در استان، ۴۹ هزار و ۱۰۵ مورد انواع تخلفات ثبت شد که تخلف بیش از ۳۰ کیلومتر بر ساعت، تجاوز از سرعت‌مجاز در این بازه ۴۸ و ۳۷۰ مرتبه تکرار شد که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهاد‌ها و مسئولان ذیربط است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد