Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:51:20 GMT

2000 جلد کتاب بین دانش آموزان آذربایجان غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۹۵۸

2000 جلد کتاب بین دانش آموزان آذربایجان غربی توزیع شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات آموزشی و پژوهشی این نهاد فرهنگی گفت: 2 هزار جلد کتاب بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

حجت الاسلام محمد داداش زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتاب ها در راستای افزایش سطح علمی و اطلاعات عمومی دانش آموزان و به روزرسانی علمی و اشاعه‌ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در اختیار جوانان و نوجوانان استان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استکبار جهانی در اجرای توطئه‌های جدید خود، دسیسه‌ نفوذ در اذهان و افکار نوجوانان و جوانان ما را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و این موضوع مسوولیت نهادهای دینی و فرهنگی را دوچندان می‌کند.
وی بیان کرد: این کتاب‌ها با عناوین مختلف و در زمینه‌های علوم قرآنی، کودک و نوجوان، داستان، رایانه، پژوهشی، علمی، ادبی، دینی، سرگرمی و قصص قرآنی توزیع شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری 20 کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی تا پایان سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این کارگاه های آموزشی با حضور اقشار تاثیرگذار جامعه برگزار می‌شود و مدیران و مربیان موسسات قرآنی، معلمان آموزش و پرورش، اساتید دانشگاهی و علاقه مندان به مباحث محتوایی قرآن کریم جامعه هدف این کارگاه های آموزشی است.
وی ادامه داد: روزآمد کردن و کارآمدی هرچه بیشتر آموزه های دینی درجهت پاسخگویی به مسائل و گره گشایی از مشکلات فردی و اجتماعی به همراه ایجاد مرجع و منبع موثق از ضرورت های برگزاری این کارگاه هاست.
وی اضافه کرد: بعد از این طرح نیز، 50 دوره ی آموزش سبک زندگی اسلامی قرآنی سال آینده در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: حضور قلب در نماز، منافع و آسیب های فضای مجازی و اجتماعی، روابط و آداب همسرداری در قرآن و راهکارهای افزایش آرامش از مباحث مطرح شده در این کارگاه هاست.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای بیش از پنج هزار مدرسه است، که افزون بر یک میلیون و 500 هزار کتاب در این کتابخانه ها وجود دارد.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب مدارس آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی در ماکو دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲