Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جدایی ساناک مربی خارجی تیم فوتبال استقلال از جمع آبی پوشان و تقارن این اتفاق با نتایج ضعیف استقلال شایعه نیاز این تیم به دستیار جدید برای شفر را افزایش داد.

پس از جدایی جیری ساناک مربی اهل جمهوری چک از تیم فوتبال استقلال تهران، وینفرد شفر سر مربی آلمانی این تیم فیلیپ را به عنوان مربی بدنساز در کنار کولی و بیژن طاهری به کادر فنی اضافه کرد اما شرایط  فنی استقلال تغییری نکرد و شفر هم به صورت غیر مستقیم  تمایل خود به دستیار خارجی به جای ایرانی را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی ساناک از استقلال فشار های زیادی را برای این تیم ایجاد کرد و  برخی مدعی بودند که  این مربی در طراحی و  تاکتیک تیم استقلال نقش بسزایی داشته است و اگر برای وی سهم 100 درصدی قائل نشویم اما حضور او در نیم فصل دوم فصل قبل کاملا مشهود بود و نتایج استقلال گواه بر این ادعا شد.

مدیران باشگاه استقلال با جذب یک مربی جدید برای شفر در نظر دارند تیم را تقویت کنند اما باشگاه بزرگی همچون استقلال نباید به حضور یک مربی تکیه کند تا جایی که با رفتن او تیم دچار تزلزل شود.

از طرفی اگر مسئولان استقلال یک مربی جدید به کادر شفر اضافه کنند تمامی مشکلات این تیم در نتیجه گیری حل و فصل می شود ؟

بهتاش فریبا عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در مورد جدا شدن ساناک، مربی تیم استقلال از این باشگاه و تاثیرش در شرایط بد این روز‌ها گفت: یک نفر در یک تیم آن قدر تاثیر گذار نیست که به خاطر او تیم نتواند نتیجه بگیرد. کار کردن در باشگاه‌های بزرگ دشوار است. به طور مثال تیم فوتبال بایرن مونیخ که برای بازی تدارکاتی به ایران آماده بود ۱۰ مربی همراه خود داشت. در باشگاه‌های بزرگ مدیریت برنامه‌های تمرینی، برگزاری تمرینات و آنالیز تمرین نیاز به مربیان مناسب دارد. زمانی که سرمربی به کمک نیاز دارد وجود نفرات با تجربه روی نیمکت می‌تواند به او کمک کند.

او در مورد مربی تیم استقلال ادامه داد: الان در تیم استقلال بیژن طاهری به عنوان مربی در حال فعالیت است که زحمت بسیاری برای تیم می‌کشد و یک مربی کاربلد و با اخلاق است. اما به نظر می‌رسد تیم ما به یک مربی جدید نیاز دارد.

فریبا در پاسخ به این سوال که با جذب مربی جدید آیا مشکلات استقلال تمام می‌شود و یا خیر گفت: نه تیم ما مشکلاتش با جذب یک مربی جدید تمام نمی‌شود، عوامل زیادی در نتیجه یک بازی فوتبال و عملکرد یک تیم تاثیر گذار است. اما جذب یک مربی جدید در این شرایط تیم استقلال می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دلیل مشکلات این روزهای تیم استقلال و تاثیر جدایی ساناک، مربی این تیم بر روی این مشکلات گفت: مهم تر از موضوع جدایی یک مربی از تیم، مشکلات استقلال تحت تاثیر تغییرات مدیریتی و بنیادی است که در این باشگاه به وجود آمده است که در بدترین زمان ممکن این اتفاق افتاده است. البته جدایی ساناک به تیم استقلال ضربه زده است و این موضوع نیز تاثیر گذار بوده است. عملکرد او در تیم قابل قبول بود و هم سرمربی و هم بازیکنان از او راضی بودند. اما مشکلات استقلال صرفا به جدایی ساناک مربوط نمی شود. مشکلات دیگری نیز در باشگاه وجود دارد که ما نباید نسبت به آنها بی توجه باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه اشخاصی در باشگاه استقلال در تلاشند تا با عنوان کردن نام ساناک روی مشکلات دیگر این تیم سرپوش بگذارند. در صورتیکه همه می دانند تیم استقلال این روزها درگیر مشکلات زیادی است.

همدانی در مورد اینکه تیم استقلال برای نیم فصل دوم آیا نیاز به بازیکن جدید دارد یا خیر گفت: تیم استقلال برای نیم فصل دوم قطعا به بازیکن جدید نیاز دارد. ورودی و خروجی تیم از فصل گذشته تا الان با یکدیگر متناسب نیست. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند فاصله زیادی نسبت به بازیکنانی که از تیم جدا شدند دارند. بازیکنان جدید آن خلاقیت، سرعت، دوندگی و قدرت لازم را برا کمک به تیم ندارند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

به گزارش بهداشت نیوز، خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید