Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:48:39 GMT

پرستاران قرآنی از امنیت فکری برخوردار هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۳۰۷

پرستاران قرآنی از امنیت فکری برخوردار هستند

معاون فرهنگی نظام پزشکی کشور گفت: پرستارانی که با کتاب الهی قرآن مانوس هستند می توانند آرامش را از قرآن دریافت کنند بنابراین پرستاران قرآنی از آرامش خاطر و روحی آرام برخوردار هستند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، معاون فرهنگی نظام پرستاری کشور امروز(۲۶ آبان) در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره قرآنی گروه های پرستاری که در بیت تاریخی امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: با توجه به اینکه پرستاری از مشاغل سخت است و پرستاران همیشه با محیط پر تنش و سنگین کاری روبه رو هستند و از نظر روحی نیازبه آرامش دارند این افراد آرمش را می توانند از قرآن دریافت کنند بنابراین پرستاران قرآنی از ارامش خاطر و روحی آرام برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید عباس کاشفی بیان داشت: نظام پزشکی از سال ۹۵ اولین دوره مسابقات قرانی پرستاران را آغاز کرد که اولین دوره از مسابقات به میزبانی شهر قم و دومین دوره به میزبانی شهر مشهد وسومین دوره هم امسال در شهر و زادگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

 


 وی با اشاره به اینکه انس والفت با قرآن کریم مسیری است که می تواند به جامعه پزشکی آرامش بخشد ابراز کرد: انس دائمی وتلاوت روزانه قرآن با خود آرامش را به ارمغان می آورد و پرستار می تواند با این هدیه الهی حس آرامش به بیمار منتقل کند.

 

در ادامه ابن مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین اظهارداشت: کتاب مقدس قرآن و کلام وحی برای هدایت انسانها استفاده می شود انس پرستاران با قرآن بالاترین ارزش است که یک پرستار با آرامش با بیماران برخورد کند.

 

دکتر جواهری افزود: سلامت روح و روان برای هرانسانی بزرگ ترین ارزش است که این آرامش در فرد بیمار توسط پرستار انتقال می یابد اگر پرستاران خود دارای آرامش روحی و روانی باشند در انتقال این ارزش موفق تر خواهند بود.

 

در ادامه این مراسم معنوی امام جمعه خمین اظهارداشت: قرآن تنها نسخه شفا بخش برای انسان است قرآن نسخه پیش رونده جامعه است جامعه درحال حرکت به سمت جلو است این حرکت و جلو رفتن ارزش نیست اگر این حرکت همراه با قرآن باشد ارزشمنداست.

 

حجت الاسلام سید علی حسینی پور در پایان خاطر نشان کرد: پرستاری شغل ارزشمندی است در کنار آن پرستاری که با قرآن مانوس باشد ارزشمندتر خواهد بود و جایگاه رفیعی دارد.

 


در پایان این مراسم از نفرات برتر این مسابقات با هدایای نفیس و تندیس ویژه این مسابقات تجلیل شد.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد جواد ظریف تامین اجتماعی خطبه نماز جمعه شبستان یزد امام زمان عج شهید مدافع حرم گیلان شهید بابک نوری هریس خوزستان پلیس راهور نمایشگاه قران کریم مسابقات قران قران ومعارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات مدبران نور با حضور مسئولان در حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب علیه‌السلام شهر لار برگزار شد.

مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این مراسم که به‌عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: سطح علمی بالای این دوره از مسابقات نشان‌دهنده استقبال نسل جوان به معارف قرانی بوده و لازم است مسئولان در این زمینه تدابیر ویژه‌ای به‌منظور حضور بیشتر جوانان و نوجوان در این‌گونه برنامه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در مسابقات قرآنی گفت: پیوند دانشگاه با مفاهیم غنی قرآنی و حضور دانشگاهیان در این‌گونه مسابقات، نقش بسزایی در مقابله با سیاست‌های دشمنان و بیمه کردن ارزش‌ها و فرهنگ مذهبی و ملی ایران اسلامی دارد.یکی از آثار الفت با قران کریم، توجه به اصول اخلاقی و استاندارد‌های اجتماعی بوده که می‌تواند در جامعه‌پذیری نسل جوان و توده مردم نقش مهمی ایفا کند. نفوذ قران در دل‌وجان جوانان باعث بالندگی و نشاط بیشتر اجتماعی شده و از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تلاش‌های قرآنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قدردانی شد. این مسابقات همه ساله با حضور تیم‌های منتخب شهرستان لارستان و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان