Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه جنایی قاهره موسس باند تروریستی «طنطا» را پس از تأیید از سوی مفتی مصر، به اعدام محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه موسس باند تروریستی «طنطا» را به اعدام و شش متهم دیگر را به حبس ۱۰ ساله محکوم کرد.

این افراد به تشکیل یک باند تروریستی در شهر طنطا به دلیل هدف قرار دادن ارتش و پلیس در استان الغربیه واقع در شمال قاهره متهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه اسکای‌نیوز، اکتبر گذشته دادگاه پس از صدور حکم اعدام برای «ابراهیم محمد ابراهیم» موسس باند طنطا، پرونده وی را برای کسب نظر شرعی به مفتی مصر ارجاع داده و امروز (۱۷ نوامبر) را برای قرائت حکم نهایی اعلام کرده بود.

بنابر تحقیقات دادستانی عالی امنیت دولت، متهمان باند مذکور را با هدف کارشکنی در برابر اجرای قوانین و احکام قانون اساسی، ممانعت از اجرای مأموریت‌های موسسات دولت، هدف قرار دادن وحدت ملی و صلح اجتماعی و نیز تعرض به نیروهای ارتش و پلیس، تشکیل داده بودند.

پیش از این دایره ۲۳ دادگاه جنایی قاهره به ریاست قاضی «حسین قندیل»، متهمان این پرونده را به اعدام و حبس محکوم کرده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادگاه مصر طنطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد

شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر سابق صرافی ارزهای دیجیتال "بایننس" Binance، به اتهام تخلف مالی به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر سابق صرافی ارزهای دیجیتال "بایننس" Binance، به اتهام تخلف مالی به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شده است.

چانگ پنگ ژائو در جلسه دادگاه در سیاتل شرکت کرد. قاضی ریچارد جونز مجازات بسیار سبک تری نسبت به 3 سال مورد نظر دادستان صادر کرد. وکلای مدافع درخواست آزادی مشروط کرده بودند.

احیای پرونده شکایت علیه بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهانشکایت از مدیر صرافی رمزارز آمریکایی به اتهام کلاهبرداری

نوامبر گذشته، مقامات ایالات متحده به بایننس به دلیل نقض قوانین مربوط به حفظ اسرار بانکی، مشارکت در پولشویی، عدم ثبت نام مناسب و فرار از تحریم ها، به بایننس دستور پرداخت 4.3 میلیارد دلار را دادند.

چانگ پنگ ژائو همچنین به عدم اجرای یک برنامه موثر برای مقابله با پولشویی اعتراف کرد.

بر اساس گزارش‌ها، قاضی جونز در جلسه دادگاه به پیشینه مثبت ژائو، ورود داوطلبانه وی به آمریکا و همچنین همکاری‌اش با قانون‌گذاران اشاره و وی را در نهایت به 4 ماه زندان محکوم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!