Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که آمریکا در تلاش است تا از رسیدن گاز روسیه به اروپا جلوگیری کند، اما خود یکی از واردکنندگان LNG روسیه محسوب می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ اخیرا از اقدام دولت آلمان برای ساخت یک ترمینال LNG در راستای واردات گاز از آمریکا و کاهش واردات از روسیه استقبال کرده است و این در حالی است که خود آمریکا یکی از واردکنندگان بزرگ گاز روسیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده است این کشور تاکنون چندین نفتکش حامل LNG این کشور به آمریکا صادر کرده است.

زاخارووا گفت: چیزی که بسیار عجیب است این است که علیرغم آنکه آمریکا جو منفی را در اروپا نسبت به واردات گاز از روسیه ایجاد کرده است، اخیرا حداقل ۳ محموله گاز LNG روسیه به آمریکا صادر و تخلیه شده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه این اظهارات را پس از آنکه معاون وزارت انرژی آمریکا گفت که واشنگتن از هر اقدام برای فاصله گرفتن اروپا از وابستگی گازی به روسیه حمایت می‌کند، ابراز کرد.

ترامپ از جولای ۲۰۱۷ تا کنون بار‌ها قول داده که LNG آمریکا را به اروپا صادر کند و اعلام کرده است که این گاز می‌تواند جایگزین خوبی برای گاز روسیه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روابط اقتصادی آمریکا و روسیه تحریم روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد

ارگ طالبان از دیدار مولوی عبدالکبیر با دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل خبر داده است.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای طالبان در دیدار با سفیر روسیه در کابل گفت رابطه این گروه با مسکو به نفع هر دو جانب است و سبب ثبات و پیشرفت در منطقه می‌شود.

وی مناسبات میان طالبان و مسکو را «مهم و دوستانه» خوانده و از سرمایه‌گذاران روسی خواسته است تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

در همین حال، طالبان به نقل از ژیرنوف نیز نوشته‌اند که وی خواستار گسترش مناسبات میان این گروه و مسکو است.

پیش از این، میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به رسمیت شاختن طالبان به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!