Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:38:15 GMT

بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۶۷۲

بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس

رکنا: یک فعال رسانه‌ای با انتشار تصاویری در اینستاگرام از حمله بیمار به یک پزشک در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش رکنا، یک فعال رسانه‌ای با انتشار تصاویری در اینستاگرام Instagram نوشت:

حمله همراهان بیمار با چاقو به #پزشک درمانگاهی در مشهد، به بهانه اولویت رسیدگی به بیمار

به نظرتون با کسی که به پزشک Doctor معالجش هم رحم نمی‌کنه چیکار باید کرد؟

‌پ‌ن: در هر قشری ممکن هست ایراداتی باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برخی پزشکان رفتار خوبی نداشته باشند، اما این دلیل به چنین رفتاری می‌شه؟ ضمن اینکه همین ما‌هایی که از پزشکان انتقاد داریم، در زمان بیماری میریم پیش کی؟

منبع: مشرق

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است ! یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 9 زن و 12 مرد گردانندگان پارتی شبانه در مراغه! + جزییات ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: اینستاگرام Instagram پزشک Doctor پزشک مشهد عصبی چاقو عکس حوادث مشهد پزشک مشهدی عکس فیلم ایران حادثه وزیر ساعت انتشار تصاویر مردان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه

مرد جوان در جریان یک درگیری خیابانی در محله مجیدیه هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعد از ظهر روز گذشته اول اردیبهشت ماه، درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به بالای قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به‌خاطر اختلافات گسترده شخصی، با 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه قرار دعوا گذاشته که روز حادثه هر 2 طرف این درگیری با موتورسیکلت‌های خود به محل موردنظر آمدند و پس از اینکه با چاقو به جان هم افتادند، این جنایت هولناک رخ داده است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و اقدامات اطلاعاتی، ابتدا هویت 2 مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی،جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری 2 متهم فراری ادامه  دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • ۷۲ هزار دستگاه خودرو سال گذشته اسقاط شد
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی | پزشک اجازه تهیه و مصرف زالو برای بیمار را ندارد
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله
  • نجات جان بیمار با اقدام به موقع کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)