Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:01:50 GMT

آب شرب روستای دوشان سنندج پایدار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۸۳۷

آب شرب روستای دوشان سنندج پایدار می‌شود

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سنندج گفت: آب شرب روستای بزرگ دوشان با جمعیت بالغ بر ۷ هزار نفر در حومه شهر سنندج، با احداث یک خط انتقال جدید ۱۶۰ میلی‌متری آب از سنندج به این روستا، پایدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: عملیات اجرایی خط انتقال جدید آب شرب روستای دوشان هفته آینده از سوی شرکت آب و فاضلاب شهرستان سنندج با همکاری دهیاری روستا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم‌اکنون آب این روستا از طریق منابع زیرزمینی و یک خط انتقال 110 میلی‌متری تأمین می‌شود که برای جمعیت به‌شدت در حال افزایش این روستا کافی نیست.

 

مولانایی با قدردانی از مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری سنندج گفت : گرچه دوشان روستاست اما  مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری سنندج متعهدانه همت کرده‌اند با بهره‌برداری از خط انتقال جدید آب به دوشان، آب این روستا را تأمین و مشکلات مردم را برای بهره‌مندی از آب بهداشتی کافی مرتفع سازند.

 

معاون عمرانی فرمانداری سنندج خاطر نشان کرد: بااین‌حال، شرکت آب و فاضلاب شهری نیز کوشش کرده اند با تعمیر و بهینه‌سازی موتورپمپ‌های های منابع آب زیرزمینی روستا و نیز بهره‌گیری از خط ۱۱۰ میلی‌متر مشکلات موجود را مدیریت و مرتفع سازند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین اجتماعی ارزانی شبستان یزد محمد جواد ظریف ظهور امام زمان عج امام زمان عج شهید مدافع حرم گیلان شهید بابک نوری هریس آب شرب سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طول خط انتقال آب ۷۰ کیلومتر است که از آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی خلیج فارس تامین می‌شود.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با اجرای این طرح بخش‌های کهورستان، رویدر و ۳۸ روستای شهرستان بندرخمیر با جمعیت سی هزار نفر، به منابع آبی پایدار دست می‌یابند.

وی گفت: برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید؛ تعمیر شکستگی خط انتقال آب بندرعباس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پیش بینی کرد تا شش ماه آینده این طرح به پایان برسد.

حمزه پور افزود: اکنون لوله‌های این خط انتقال خریداری و در مسیر تخلیه شده است.
به علت دو دهه خشکسالی و برداشت‌های بسیار از سفره‌های آبی زیرزمینی، منابع آبی در هرمزگان محدود شده است.

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام