Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا تهران صادر شده و به زودی به دو باشگاه فوق ابلاغ خواهد شد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره رای پرسپولیس و سایپا، گفت: رای پرونده پرسپولیس و سایپا صادره شده که بعد از انجام تشریفات قانونی ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تعطیلات هفته گذشته و نیز دیدار بزرگ فینال لیگ قهرمانان آسیا و ارسال لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس، صدور رای بازی پرسپولیس و سایپا اندکی با تاخیر انجام شد اما رای صادر شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که گاهی باشگاه‌ها غیبت بازیکنان و عدم شرکت آنان در برنامه‌های تیمی را به کمیته انضباطی منعکس می‌کنند که این موضوع وجاهت قانونی ندارد. اگر بازیکنی ترک تمرین یا مسابقه کرده است دو راه برای باشگاه وجود دارد. اول اینکه ضوابط انضباطی داخلی خود را اعمال کرده و به نحو مقتضی بازیکن متخلف را مطابق متن و مفاد قرارداد تنبیه کند. راه دوم این است که اگر از این ترک تمرین و فسخ قرارداد یا جدایی غیر قانونی، متحمل خسارت شده است، وفق مقررات می تواند در کمیته وضعیت بازیکنان علیه بازیکن مذکور اقدام قانونی نماید. لذا در پاسخ مقامات باشگاه کارون خرمشهر باید بگویم که کمیته انضباطی صلاحیت رسیدگی به موضوع بازیکنان قهر کرده آن باشگاه را ندارد.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه، گفت: موضوعی که می‌خواهم به آن اشاره کنم و بسیار مهم بوده این است که نقش رسانه‌ها در اعتلای فوتبال کشور بر همگان ثابت است ولی وجود اخبار سخیف و یا تیتر های سبک و غیر واقعی، هیچ کمکی به اصلاح امور فوتبال نمی‌کند. مثلا در مسابقه اخیر تیم استقلال تماشاگران این تیم الفاظ توهین آمیز نسبت به عوامل بازیکنان و عوامل تیم استقلال به کار بردند و مسلما مقامات رسمی مسابقه نیز مراتب به کمیته انضباطی گزارش داده اند. این گزارش به باشگاه استقلال اعلام شده است که اگر توضیح و دفاعی دارد بیان کند که مدیرعامل باشگاه نیز لایحه دفاعیه را ارسال کرده است. اینکه در یک رسانه اعلام شود "نامه عجیب کمیته انضباطی به باشگاه استقلال" و یا بنویسد "هواداران استقلال نباید علیه تیم خود شعار بی غیرت بی غیرت بدهند" و یا اینکه تیتر بزنند " کمیته انضباطی از باشگاه استقلال خواسته است درباره اهانت به خودتان توضیح بدهید" این تیتر‌ها درست نیست.

وی ادامه داد: اولا رفتار غیر ورزشی و الفاظ اهانت آمیز از تماشاگران یا سایر عوامل فوتبال حتی اگر علیه تیم خودشان باشد مشمول تنبیه و مقررات انضباطی می‌شود. ثانیا رسانه محترمی که گزارش را ندیده است و از قضا در گزارش اصلا کلمه بی غیرت قید نشده بلکه لفظ توهین آمیز دیگری آمده است، با چه هدفی این تیتر را زده است در حالی که طبق مقررات انضباطی باشگاه استقلال مسئول رفتار تماشاگران خود می باشد و رفتارهای غیر ورزشی علیه بازیکنان خودی و یا تیم خود، هم مشمول قانون است. مسلما توضیحاتی در لایحه باشگاه استقلال آمده است در اولین فرصت ممکن رای مقتضی صادر خواهد شد.

حسن زاده در ادامه خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه اخیرا نامه‌ای به تمامی هیات‌های فوتبال سراسر کشور ارسال شده است، تا به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کشوری اعلام کنند که هرگونه شکایت از بازیکن غیرمجاز تیم حریف را در مهلت مقرر قانونی و با مستندات کافی و پرداخت هزینه دادرسی منعکس کنند ولی متاسفانه فراوان دیده می شود که شکایت ها اغلب در یک نامه چند سطری و بدون مستندات اعلام می شود که تکمیل پرونده فرآیند طولانی را در بر خواهد داشت که تقاضا داریم در اعلام شکایتها موازین قانونی را رعایت کنند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اسماعیل حسن زاده کمیته انضباطی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد نیمه نخست بدون حاشیه خاصی پیگیری شد، اما درگیری‌ها از جایی آغاز شد که سایپا گل اول را روی غافلگیری مدافعین خیبر وارد دروازه کوروش ملکی کرد. بعد از این گل به یک‌باره کادرفنی سایپا به حضور بانوان حاضر در ورزشگاه معترض شدند و معتقد بودند جای آن‌ها پشت نیمکت تیم سایپا نیست. به خاطر همین اعتراض بازی حدود 10دقیقه متوقف شد تا بانوان حاضر در استادیوم انقلاب کرج که قاعدتاً توسط تیم میزبان جانمایی شده بودند، جابه‌جا شوند که این ماجرا با دلخوری شدید بانوان همراه شد.
پس از این تیم سایپا تصمیم به تعویض‌های پیاپی گرفت، اما سرآسیایی هر بازیکنی را که به کنار زمین می‌فرستاد به محض توقف بازی برای انجام تعویض، از تعویض پشیمان می‌شد و دوباره بازیکنش را روی نیمکت می‌نشاند! از طرفی نیمکت‌نشینان سایپا هم بارها با انداختن توپ اضافه به زمین مسابقه و درگیری با توپ‌جمع‌کن‌ها باعث توقف بازی می‌شدند که در نهایت داور مسابقه 16دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.
پس از پایان بازی اما وقتی دو تیم در حال ورود به رختکن بودند مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا به نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر در ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این درگیری تا راهروی رختکن‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت سرمربی نارنجی‌پوشان با لگد به شیشه رختکن تیم مهمان زد و شیشه‌های رختکن خیبر را شکست!


کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از گزارش دقیق نماینده فدراسیون در این مسابقه، تشکیل جلسه داد و در آخرین ساعات روز دوشنبه رأی به محرومیت مجتبی سرآسیایی تا اطلاع ثانوی داد تا ماجراهای دیدار پرحاشیه لیگ دسته اول، همچنان ادامه‌دار باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895878

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست