Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملوان بندرانزلی در مقابل تیم مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای ایران، عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی:

حمید عرفانی، عبدالعظیم گوک، امیر مهدی جانملکی، حافظ یعقوبی، محمدرضا نقدی پور، پژمان نوری، میلاد کمندانی(از دقیقه 70 خشایار زبرجد)، پوریا غلامی، علیرضا دغاغله، محمد حسین پور(از دقیقه 69 یزدان عباسیان) و شهریار مغانلو.

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را محمد احمدزاده بر عهده داشت.

ترکیب تیم مس کرمان:

مهدی اسلامی، محمد حسین حیدری، مهدی تیکدری نژاد. فرزاد حسین خانی، مهرداد قنبری(از دقیقه 90 رضا ستاری)، احسان جودکی، امین جهان کهن(از دقیقه 85 حمید کاظمی عسکرانی)، محمد وحید اسماعیل بیگی(از دقیقه 60 شروین بزرگ)، میلاد باقری، عیسی پرتو و محمد رضا پور محمد ابوذر.

سرمربیگری تیم مس کرمان را نادر دست نشان بر عهده داشت.

کارت زرد: عیسی پرتو دقیقه 38، شروین بزرگ دقیقه 69، احسان جودکی دقیقه 90، میلاد باقری دقیقه 90(مس کرمان)

گل: شروین بزرگ دقیقه 87(مس کرمان) شهریار مغانلو دقیقه 90(ملوان بندرانزلی)

شرح بازی: 

نیمه نخست: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از کناره‌ها حملاتی را بر روی دروازه تیم مس کرمان طراحی کرد و در سوی دیگر تیم مس کرمان با استفاده از عمق دفاع تیم ملوان بندرانزلی به دنبال رسیدن به گل بود اما حملات دو تیم بی ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم مس کرمان با استفاده از ارسال های بلند به دنبال رسیدن به گل بود که توانست با یک شوت بیرون از محوطه جریمه به نخستین گل خود دست یابد و در سوی دیگر تیم ملوان بندر انزلی با استفاده از کناره چندین حمله را بر روی دروازه تیم مس کرمان طراحی کرد و توانست به یک ضربه پنالتی دست یابد تا نخستین گل خود را وارد دروازه تیم مس کرمان کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز این دیدار محمد احمدزاده به همراه اعضای کادر فنی تیم ملوان بندرانزلی برای خوش آمدگویی به سوی نیمکت تیم مس کرمان رفتند.

داور در نیمه نخست بازی یک دقبفه و در نیمه دوم بازی چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت‌ مسجد سلیمان و داماش / تساوی در ۴+۹۰

شاگردان ابراهیم اشکش در نفت مسجدسلیمان امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) در خانه پذیرای داماش گیلان بودند که این بازی در پایان با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،داماشی‌ها در دقیقه ۶ و ۱۸ (پنالتی) به گل رسیدند. در ادامه تلاش نفتی‌ها در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده بیشتر شد تا این که در دقیقه ۶۱ محمدرضا خدری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. نفت که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، در حالی که بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد، در دقیقه ۹۴ توسط رضا رضایی به گل تساوی رسید.

این دیدار پرگل در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و نفتی‌ها در یک بازی دراماتیک از شکست گریختند.

نفت اکنون با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و اگرچه امید‌های این تیم برای صعود کمرنگ شده است، اما اشکش و شاگردانش همچنان در حال تلاش برای صعود به لیگ برتر هستند.


دیگر خبرها

  • نفت‌ مسجد سلیمان و داماش / تساوی در ۴+۹۰
  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی
  • لیگ یک / تساوی عجیب در سرمای تبریز
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد