Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@20:03:01 GMT

تغییر و تحولات در وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۹۴۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر نفت در حکمی مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران را به مدت چهار سال به‌عنوان عضو اصلی هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

سعید خوشرو دانش‌آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. بیش از ۲۰ سال در بخش‎های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی ۱۰ سال گذشته در امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت‎هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده‎های نفتی، مسئولیت فرآورده‎های نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین‌الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حکم زنگنه ، برای نخستین بار یک خانم عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران شد.

زهرا گودرزی، کارشناس قراردادها و دعاوی خارجی مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران، دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‎الملل از دانشگاه شهیدبهشتی، کارشناسی ارشد حقوق نفت و گاز از دانشگاه داندی (اسکاتلند) و دکترای حقوق نفت و گاز از دانشگاه تهران است و در سوابق و فعالیت‎های اجرایی وی، می‎توان به عضویت در کمیته تهیه و تنظیم قراردادهای جدید نفتی در شرکت ملی نفت ایران، مذاکره‎کننده ارشد حقوقی در قراردادهای بالادستی، مشاور حقوقی کمیته بازنگری قراردادهای نفتی، دبیر هیئت تطبیق قراردادهای نفتی، تدریس در دانشگاه و داوری در مجلات علمی پژوهشی تخصصی اشاره کرد.

همچنین وزیر نفت در پیام‎هایی جداگانه‎، از آن دسته از مدیران ارشد وزارت نفت که نظر به اجرای قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان، همکاری‎ تمام‎ وقت‎شان با این وزارتخانه خاتمه یافته است، قدردانی کرد.

مرضیه شاهدایی، قائم‌مقام وزیر نفت، رکن‎الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، محمدمهدی رحمتی، معاون برنامه‎ریزی وزارت نفت، حبیب‎الله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، رضا نوروززاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، اصغر هندی، عضو اصلی هیئت‎مدیره شرکت ملی نفت ایران و مشاور وزیر، غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی و عضو اصلی هیئت‎مدیره شرکت ملی نفت ایران ، فاطمه تندگویان، محسن امیریان و محمود آستانه، مشاوران وزیرازجمله بازنشستگان شاغل در وزارت نفت بودند که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ، به همکاری آنهابا وزارت نفت خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتصاب وزارت نفت مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت سعید خوشرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از  طوفان الاقصی تا  وعده صادق با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه قم و مجمع جهانی قادمون برگزار می‌شود.
 

گفتنی است این نشست روز سه شنبه 4 اردیبهشت ساعت 10 صبح در محل دانشگاه قم، دانشکده فنی مهندسی، تالار شهید احمدی روشن برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/



 

دیگر خبرها

  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی