Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:06:05 GMT

شریعتمداری: نوربخش خادم ملت بود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۹۵۶

شریعتمداری: نوربخش خادم ملت بود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحوم «سیدتقی نوربخش» را فردی «خادم» توصیف کرد که «برای خدمت به مردم آرام و قرار نداشت.»

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری در پایان مراسم ترحیم «سیدتقی نوربخش» و «عبدالرحمن تاج‌الدین» رئیس و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی که ظهر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد سخن می‌گفت، با حضور در جمع خبرنگاران به مراسم برگزار شده اشاره کرد و گفت: امروز مجلس ترحیم نبود بلکه ما شاهد یک رفراندوم به نام "نوربخش" بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جمعیت حاضر در مراسم اظهار کرد: مرحوم نوربخش خدمتگذار مردم بوده و ببینید چه جمعیتی برای خداحافظی با این خادم ملت آمده بود. هر کسی که خدمتگذار مردم باشد اینطور از او تقدیر خواهد شد. مرحوم تاج الدین نیز همچنین فردی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مرحوم نوربخش خدمت به مردم را رها نکرده و همواره به دنبال خدمت و حل مشکلات مردم بود که در همین راه نیز جان خود را فدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری گفت: این مرحوم همیشه دغدغه مردم و خانواده شهدا را داشت که نسان دهنده روح بزرگ وی است.
خانواده مرحوم کیانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاک سپاری قدردانی کردند.

سومین سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهید سید محمد حجازی و هفتمین روز عروج ملکوتی جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی و پاسداشت مقام سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی فردا در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر