Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری خارجی جذب شده از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون 78 درصد در استان رشد داشته است. 83 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی 

«عیسی جعفری گیو»، افزود: میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده از ابتدای تفکیک استان تاکنون 83 میلیون دلار رسیده و در مقایسه با ابتدای دولت دوازدهم که رقم آن 46.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون دلار بوده رشد 78 درصدی داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال 27.8 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان جذب شده اظهار داشت: این حجم سرمایه گذاری مربوط به 3 نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی بشرویه، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی خوسف و پروژه شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی خوسف است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر