Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در شرایطی از باشگاه پرسپولیس خواست در بازی با پیکان در تاریخ 28 آبان ماه حضور پیدا کند که سرخپوشان بتوانند از ملی‌پوشان امید خود استفاده کنند. در واقع قرار بود در غیاب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن که سه ملی‌پوش پرسپولیس به حساب می‌آیند، حمیدرضا طاهرخانی و سعید حسین‌پور اردوی تیم امید را ترک و در تمرینات پرسپولیس شرکت کنند، اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی زلاتکو کرانچار نام طاهرخانی را در لیست مسافران تیم امید به عمان قرار داد تا پرسپولیس عملاً چهار ملی‌پوش داشته باشد و طبق قانون فیفا می‌تواند در این شرایط در بازی‌های لیگ به میدان نرود. (بر اساس قانون فیفا تیم‌هایی که بیش از سه ملی‌پوش داشته باشند ملزم به بازی در لیگ کشورشان نیستند).

به گزارش تسنیم، حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه این تیم ملزم به بازی مقابل پیکان نخواهد بود، اظهار داشت:

زمانی که ما برای درخواست جهت تعویق انداختن دیدار با پیکان در روزی غیر از 28 آبان به سازمان لیگ رفتیم، سعید فتاحی به ما قول داد که حتماً برای بازی با پیکان ملی‌پوشان امید‌مان را در اختیار خواهیم داشت، اما هیچ‌کدام از دو ملی‌پوش امیدمان در دو روز اخیر در تمرینات حضور نداشتند و همچنان در اردوی تیم امید هستند. در این شرایط ما پنج ملی‌پوش داریم و طبق قانون فیفا ملزم به بازی مقابل پیکان نیستیم.

وی با بیان اینکه ترسی از بازی مقابل پیکان ندارند، تأکید کرد:

باشگاه پرسپولیس پیش از این موضع خود را در قبال شرایط در نظر گرفته شده برای این تیم جهت انجام بازی‌های عقب افتاده خود اعلام کرده است. الان هم تأکید داریم که سازمان لیگ نمی‌تواند ما را مجبور به بازی با تیم پیکان در غیاب پنج ملی‌پوش‌مان کند. برانکو به محض بازگشت به ایران نشستی را با آقای حمیدرضا گرشاسبی برگزار خواهد کرد و در این نشست تصمیم نهایی‌مان را در مورد حضور یا عدم حضور در بازی با پیکان اعلام می‌کنیم. آنچه مشخص است به خاطر داشتن بیش از سه ملی‌پوش ملزم به حضور در این مسابقه نیستیم و سازمان لیگ هم نمی‌تواند ما را مجبور به بازی کند.

خبیری خاطرنشان کرد:

گناه پرسپولیس این بوده که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است و در شرایطی که پنج بازیکن در تیم ملی داریم در حق‌مان اجحاف کرده و باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند تا مقابل پیکان در تاریخ 28 آبان به میدان برویم. البته ما به هیچ عنوان ترسی برای شرکت در این بازی نداریم، اما تأکید می‌کنیم که ما را تحت فشار قرار داده‌اند و این کار از سوی سازمان لیگ غیرمنطقی است. پیش از این هم اگر بازی‌های ما به تعویق افتاده به خاطر همزمانی آنها با بازی‌های آسیایی‌مان بوده است و هیچ منتی در این مورد نباید روی سر‌مان باشد. با شرایط موجود از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهیم هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان