Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:35:58 GMT

محسن چاوشی در تلویزیون! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۲۳۲

محسن چاوشی در تلویزیون! + عکس

رکنا:محسن چاوشی به عنوان خواننده تیترا‍ژ سریال «بانوی عمارت» شد.

با پایان تصویربرداری «بانوی عمارت»

و انجام مراحل فنی برای پخش از شبکه سه سیما، محسن چاوشی به عنوان خواننده تیترا‍ژ،با این سریال همکاری خواهد کرد.

«بانوی عمارت»به کارگردانی عزیز الله حمید ن‍ژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی،عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پخش این مجموعه تلویزیونی ازاواسط آذرماه آغاز خواهد شد.

پانته آ پناهی ها،علیرضا شجاع نوری،اندیشه فولادوند، غزل شاکری،رامتین خدا پناهی ،سیروس میمنت ،حسام منظور،شبنم فرشاد جو،مینا وحید،نیکی نصیریان،مهتاج نجومی،صالح میرزا آقایی،احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری ،مریم مومن، پاوان افسر،مهری آل آقا ،صادق ملک ،مجید سعیدی،سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:کارگردان:عزیز الله حمید نژاد،تهیه کننده:مجید مولایی،مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران،طراح صحنه: داریوش پیرو،طراح لباس:ژاله زکی زاده،طراح گریم :مجید اسکندری،مدیرتولید :آرش خیری ، رضا نجفی،نویسنده:احسان جوانمرد،صدابردار: محمد شیوندی،تدوین:حسین غضنفری ،رضا کردبچه،موسیقی: فردین خلعتبری،صداگذاری و میکس:آرش اسحاقی ،گیسو آزاد روش،عکاس:علی حمید نژاد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل خاشقجی چگونه به نفع ایران تمام شد؟ طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد عکس گرگی که در خانه مردکرمانی زندگی می کرد! + جزییات این مرد مطلقه تهرانی هر بچه ای را می بیند فرزند خودش می داند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خواننده خواننده پایان تصویربرداری سریال محسن چاوشی عکس فیلم ایران حادثه وزیر ساعت انتشار تصاویر مردان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر