Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سردار وحیدی» با تاکید بر مدل اقتصاد مقا.متی گفت: هر کسی در هر حوزه ای طبق الگوی ایرانی اسلامی برنامه ریزی کند تا به حفظ و توسعه فرهنگ قومی مان بپردازیم.

به  گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، «سردار احمد وحیدی»، فرمانده دانشگاه دفاع ملی در همایش امنیت و توسعه پایدار مناطق مرزی  گفت ،  ما در دیدن مرزها، سرزمین و کلانشهرها نیازمند نگاه مجموعه ای هستیم، برنامه‌ریزی ملی ما باید با برنامه‌ریزی منطقه ای و شهری و در نهایت برنامه‌ریزی ناحیه‌ای ما توامان شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده دانشگاه دفاع ملی  افزود: شاید یکی از مشکلات ما این است که سازمان برنامه و بودجه ما باید برنامه ها را به این ترتیب تدوین کند و این نیازمند یک دیدگاه آمایشی است و اگر اینها را با هم نبینیم دچار مشکل می‌شویم و این مسئله مهمی است که در نظام برنامه‌ریزی و آمایشی مان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

«سردار وحیدی» با بیان اینکه ما نمی توانیم پیشرفت را خارج از الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت قرار دهیم، خاطر نشان کرد: مبانی الگوی پیشرفت مان را خودمان باید طراحی کنیم تا مسائل استانی و مرزی و کلانشهرهایمان را برطرف کنیم.

 

فرمانده دانشگاه دفاع ملی اظهار کرد: باید هرکس در هر حوزه ای طبق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برنامه ریزی کند،

 

«سردار وحیدی» گفت: ما باید ببینیم مدل اقتصاد مقاومتی را کجا و چگونه باید پیاده کنیم و نگاه اسلامی می گوید که باید به حفظ و توسعه و ترویج فرهنگ های قومی مان بپردازیم و نهایتا اگر سنتهایی وجود دارد که مفید نیستند، همچون موضوع "خون بس" که در برخی اقوام وجود دارد، آن موارد را کنار بگذاریم.

 

فرمانده دانشگاه دفاع ملی افرود: به چهارتا گروه ضدانقلاب که کارهایی انجام دادند نباید توجه کنیم، آنان چون نتوانستند مردم را با خود همراه کنند دست به ترور زدند. وگرنه حتی در دوران اوج اصطلاحا قدرت حزب دموکرات در کردستان نیز آنان زیر پنج هزار نفر را با خود همراه کرده بودند البته که من می گویم تعداد آنان ۲۴۰۰ نفر بود اما چون ممکن کسی بگوید نه ۲۵۰۰ نفر بوده اند، نهایتش را گفتم.

 

وی با بیان اینکه شاخصه های امنیت ما قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، یادآور شد: حتی در برخی موارد جاده هایی که ما در کشور تاسیس کرده ایم قابل مقایسه با نمونه های اروپایی است. شما اگر تا اقصی نقاط کشور هم بروید می بینید که جاده ها کشیده شده اند.

 

«سردار وحیدی» اظهار کرد: ظرفیت های ما بسیار فراوان است،وقتی استانهای ما باهم از لحاظ اقتصادی پیوند بخورند و اینگونه نباشد که برخی استانها قطب باشند و سایرین در حاشیه و نیز تمرکززدایی انجام شود آن وقت اصلا تحریم ها اثری ندارد البته الان هم اثری ندارد اما باید بجنبیم و عمل کنیم./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد خراسان جنوبي بیرجند محمد جواد ظریف عراق ظهور امام زمان عج امام زمان عج شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل سردار وحیدی امنیت ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا