Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@10:58:08 GMT

پاکسازی ریه با یک سبزی معطر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۴۶۷

پاکسازی ریه با یک سبزی معطر

رکنا: پونه کوهی ریه ها را ضدعفونی می کند.

ریه یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که بزرگ‌ترین وظیفه آن مبارزه با هوای آلوده است، اما ریه‌ها از عفونت‌ها در امان نیستند به‌همین دلیل برخی عفونت‌های سطحی را می‌توان با کمک آنتی‌بیوتیک‌ها درمان کرد.

پونه

اگر قصد ندارید از آنتی‌بیوتیک‌های شیمیایی استفاده کنید، طب سنتی راه دیگری به شما پیشنهاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ضدعفونی کردن ریه از عفونت می‌توانید از دم کرده پونه استفاده کنید. یک قاشق چای‌خوری پونه را به‌همراه یک لیوان آب جوش بگذارید بین‌10 تا 15‌دقیقه دم بکشد و سپس صاف کرده آن را همراه با عسل روزی سه بار میل کنید.

البته پونه معمولی با پونه کوهی خواصی متفاوت دارند .

پونه کوهی

یکی از بهترین داروهای گیاهی که می‌توان به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک قوی از آن یاد کرد، پونه کوهی است. این نوع پونه با پونه‌های معمولی فرق دارد و به‌عنوان ضدعفونت‌های میکروبی و قارچی شناخته شده است، برای اینکه خاصیت ضدعفونی‌کننده داشته باشد باید روزی سه‌بار‌ به اندازه یک فنجان از این گیاه بنوشید.

افرادی که با مشکل عفونت‌های قارچی در گوش، عفونت‌های قارچی ناخن و برخی خانم‌ها در ناحیه تناسلی عفونت قارچی مواجه هستند، می‌توانند از پونه کوهی به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک استفاده کنند. البته پونه کوهی را می‌توان به شکل دمنوش یا ضماد هم استفاده کرد. همچنین اگر از عفونت ادراری رنج می‌برید دم کرده پونه کوهی یکی از درمان‌های مناسب و تاثیرگذار در این زمینه است. یک قاشق مرباخوری پونه کوهی را به‌همراه یک لیوان آب جوش به مدت 15‌دقیقه می‌گذارید تا دم بکشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است ! اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس گرگی که در خانه مردکرمانی زندگی می کرد! + جزییات خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس مسکن ۵۰۰ میلیونی سال گذشته، یک میلیاردی شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: طب سنتی چای درمان طب سنتی مبارزه ساعت پونه کوهی عکس فیلم ایران حادثه ساعت وزیر انتشار تصاویر مردان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع آوری گیاهان کوهی به علت ایست قلبی جان خود را ازدست داد.

سلیمان فرازمهر افزود: همزمان با درخواست فوریتهای پزشکی برای دسترسی به جسد مرد فوت شده در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد، بلافاصله اقدام لازم در دستور کار قرار گرفت و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرازمهر اظهارکرد: سرانجام پس از چهار ساعت صعود به ارتفاعات و جستجو، نجاتگران فرد فوت شده را پیدا کردند و پس از انتقال به پایین دست، جسد وی را تحویل مراجع قانونی دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد اضافه کرد: فرد فوت شده مرد ۷۱ ساله با هویت معلوم بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات "ابراهیم جلال" این شهرستان صعود کرده و به علت ایست قلبی جان باخته است.

شهرستان مهاباد یکی از مهمترین رویشگاههای گیاهان کوهی خوراکی و دارویی در منطقه و کشور به شمار می رود.

دیگر خبرها

  • ردپای لوزه‌های بزرگ در روند رشد/ چه کسانی کاندید جراحی برداشتن لوزه هستند
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • رشد ۴۹۶۰واحدی شاخص کل بورس/ سبزی به بورس بازگشت
  • اگر زیر دنده چپ شما درد می‌کند، بخوانید
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب