Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سنندج از بر خوردهای جدی تر با اصلاح بعضی از قوانین مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت تا استفاده از دستگاهای پیشرفته بازرسی ایکس ری در پایانه های مرزی و برخورد با توضیع کنندگان مواد نیروزای غیر مجاز قاچاق در مکان های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، ابراهیم زارعی، در این جلسه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برخورد با قاچاق کالا  و اتخاذ تصمیمات مبارزه با این پدیده توسط بالاترین مقام اجرایی کشور(ریاست محترم جمهوری) عنوان کرد: نامناسب بودن تبلیغات تاثیر گذار و آگاه سازی جامعه در خصوص قاچاق و خسارت های جبران ناپذیر به چرخه اقتصادی کشور بسیار ضعیف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با شروع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران بسیاری از افراد جامعه، دچار خود تحریمی داخلی به واسطه پخش شایعه های کذب در خصوص کمبود کالاهای مصرفی شدند، البته نباید از فعالیت های غیر هوشمندانه برخی از مدیران در این اوضاع که خود موجبات ضد تبلیغ را فراهم می آورند، اشاره نکرد .

 

زارعی افزود: دستگاه قضایی کشور باید با اصلاح برخی از قوانین مبارزه با متخلفین قاچاق کالا، ارز و سوخت، این افراد را مجرم شناخته تا عظم جدی تری برای مبارزه با  قاچاق صورت گیرد و عرصه براین افراد تنگ تر شود.

 

فرماندار سنندج، در ادامه با اشاره قاچاق سوخت تحت پوشش وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس ) به کشور عراق عنوان کرد: حمل بعضا 3 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط این ماشین ها آنهارا به بمب های متحرک در جاده ها تبدیل کرده است ، که میتوان با نصب دستگاه بازرسی ایکس ری نظارت بیشتری بر قاچاق کالا و سوخت داشت.

 

وی مبارزه با سوداگران مواد نیروی زای غیر مجاز و غیر بهداشتی در سالن ها و مکان های ورزشی در میان جوانان خواستار بازرسی های بیشتر و نامحسوس از این مکانها و خواستار برخورد جدی از طرف اداره نظارت بر اماکن عمومی، بهداشت و ورزش و جوانان شد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی رژیم صهیونیستی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شیراز شبستان یزد تامین اجتماعی آمریکا عراق تحریم هفته کتاب کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • پولشویی