Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پویندگان صنعت فجر مقابل تیم شهرداری رشت به پیروزی رسید و تیم پارس آرا مقابل حریف خود مغلوب شد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه حریف‌اش به برتری رسید و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی محکم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پویندگان صنعت فجر شیراز در این دیدار را شهین افلاکی، زهرا احمدی‌زاده (دو گل)، مریم چرخاوی، یلدا تاجکی نژاد، الهام عسکری به ثمر رساندند تا با نتیجه 6 بر 2 شهرداری رشت را در خانه‌اش شکست دهد.

شاگردان ستاره زارع مربی موفق پویندگان هم اکنون با 22 امتیاز از سیزده بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی 11 تیمی مسابقات قرار دارند.

تیم پویندگان فاصله امتیازی خود را با تیم کویر مس کرمان به دو امتیاز رسانده و امیدوار است با ادامه این روند به رده سوم جدول برسد هم اکنون شرکت ملی حفاری با سیزده برد و 39 امتیاز در جایگاه اول است و نامی نو با 32 امتیاز دوم است.

پویندگان 6 برد ،4 مساوی و سه باخت دارد و 56 گل زده و 38 گل دریافت کرده است. آخرین باخت پویندگان به هفته هفتم بر می‌گردد که این تیم با نتیجه نزدیک 4 بر 3 برابر تیم صدرنشین جدول شکست خورد.

باخت تیم پارس آرا از تیم دریژ نو فرخ شهر

شروع خوب تیم پارس آرا در لیگ برتر فوتسال نام این تیم را در محافل ورزشی بر سر زبان‌ها انداخت اما در ادامه شرایط عوض شد. تیم پارس آرا در 4 هفته اول نخستین حضورش در لیگ برتر فوتسال بانوان با سه پیروزی متوالی و یک تساوی توانست 10 امتیاز کسب کند و در بین بالانشینان جدول قرار بگیرد اما در ادامه نتوانست در نتیجه‌گیری موفق باشد و ثباتش را از دست داد.

شاگردان نجمه برزگر در ادامه نتایج خوبی نگرفتند و نتواستند در بازی‌های دیگر به پیروزی برسند. این تیم در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نیز شکست خورد تا از سیزده بازی 12 امتیازی بماند و در رده نهم جدول یازده تیمی مسابقات قرار بگیرد.

تیم پارس آرا از هفته چهارم به بعد تنها دو امتیاز از دو تساوی کسب کرده است، این تیم در این هفته برابر دریژنو فرخ شهر قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد تا نوار ناکامی‌هایش پاره نشود.

این تیم در بازی رفت با نتیجه 4 بر 2  حریفش را شکست داده بود اما در بازی برگشت نتوانست برتری دور رفت را تکرار کند.

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

هیئت فوتبال خراسان رضوی 2 - دختران کویر مس کرمان 7

استقلال ساری صفر - ملی حفاری ایران 5

دریژ نو فرخ شهر 7 - پارس آرا شیراز 6

مس رفسنجان 2 – نامی نو اصفهان 2

انتهای پیام/ح

R41382/P1357/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر