Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@04:19:17 GMT

اختلافات خانوادگی در کاخ سفید هم بروز پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۷۵۴

اختلافات خانوادگی در کاخ سفید هم بروز پیدا کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا میرا ریکاردل، دستیار سابق کاخ سفید را به عنوان سفیر این کشور در استونی پیشنهاد داده است. این در حالی است که ریکاردل هفته گذشته به علت درگیری با ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا سمت خود به عنوان معاون مشاور امنیت ملی این کشور را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از چند منبع آگاه با موضوع گزارش داد که ریکاردل این پیشنهاد را رد کرده است. با این حال ترامپ تمایل دارد تا یک مقام جدید برای معاون سابق مشاور امنیت ملی آمریکا پیدا کند.

بنا به گزارش بلومبرگ، ریکاردل پیشنهادات شغلی زیادی را تاکنون دریافت کرده است.

با این حال کاخ سفید به درخواست هیل برای اظهارنظر در این خصوص پاسخ نداده است. این خبر در حالی منتشر شد که چند روز پیش دفتر بانوی اول آمریکا اعلام کرد ریکاردل از سمت خود برکنار شده است.

بنا به گزارش‌ها ریکاردل در طول سفیر ملانیا ترامپ به آفریقا در ماه اکتبر با برخی از کارکنان بال شرقی مشاجره داشته است. ریکاردل، معاون ارشد مشاور امنیت ملی آمریکا در طول مسافرت اخیر ملانیا ترامپ به آفریقا بر سر ترتیب و جای نشستن افراد در هواپیما با وی درگیر شده بود. دفتر بانوی اول آمریکا بعدها ریکاردل را به انتشار داستان‌های منفی درباره ملانیا ترامپ متهم کرد.

روز سه شنبه استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد او دیگر شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت ریکاردل با وجود ترک کاخ سفید و مستقر شدن در سمت جدید در دولت همچنان از ترامپ حمایت خواهد کرد. سندرز نگفت که قرار است ریکاردل در چه سمتی مشغول به کار شود.

ریکاردل در ماه می از سوی جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به عنوان معاون ارشدش انتخاب شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ ملانیا ترامپ انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد