Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:03:07 GMT

صاحبان تریبون از بزرگنمایی تحریم ها خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۸۰۰

صاحبان تریبون از بزرگنمایی تحریم ها خودداری کنند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه پمپاژ کردن فشار تحریم ها عاقلانه نیست، گفت: صاحبان تریبون ها باید ازبزرگنمایی تحریم خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام سلیمانی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: یکی از کارسازترین مقوله ها برای خنثی سازی تحریم، وحدت دولت و ملت است و باید مسوولان کارآمدی خود را برای مردم ثابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در طول 40 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد با مشکلات متعددی مواجه بوده ایم چرا که ارزش های ما از جوامع غربی متفاوت است و از سوی دیگر همواره به دنبال تعامل سازنده با دنیا بوده ایم.
وی با بیان اینکه دشمنان تحمل و توان درک ارزش های ما را ندارند، اظهار داشت: دشمن و استکبار از سال های گذشته با اعمال جنگ روانی و سخت کردن شرایط اقتصادی درصدد رسیدن به اهداف شوم خود بوده که اتحاد و وحدت مردم و مسوولان و حرکت در مسیر رهبری بر این اهداف غلبه کرده است.
سلیمانی ادامه داد: در این سال ها دولت با اقتدار و با حمایت مقام معظم رهبری از حقوق ملت در مجامع بین المللی دفاع کرده که برجام نمونه بارز آن می باشد، که پس از آن شاهد شرایط خوب اقتصادی بودیم که رئیس جمهوری آمریکا آن را برهم زد.
وی معتقد است، اگر برجام نبود و پرونده ما در شورای امنیت باقی می ماند و از ذیل فصل هفت منشور ملل متحد بیرون نمی آمدیم امروز آمریکا و سایر کشورهای دنیا در مقابل ما قرار می گرفتند.
این مسوول اضافه کرد، اگر امروز شاهد یاس و دست پاچگی آمریکا هستیم نشان از موفقیت این پروژه است و اکثر کشورهای اروپایی و همه آزادی خواهان جهان، مخالف رفتار نابخردانه رئیس جمهور آمریکا هستند.
سلیمانی در بخش دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه نباید مردم از موفقیت های دولت ناآگاه بمانند، افزود: اخبار مثبت به اندازه اخبار منفی که حاشیه سازان به دنبال دامن زدن به آن هستند منتشر نمی شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: پس از موفقیت 66سال گذشته دولت دکتر مصدق در قضیه نفت ایران و انگلیس، رای دیوان دومین پیروزی بزرگ ما در لاهه است که به خوبی اخبار آن منعکس نشده است.
وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه را به رسمیت می شناسیم اما نباید دعوای متداول سیاسی و جناحی در اولویت قرار گیرد و وضعیت امروز مردم به مراتب بهتر از اوایل انقلاب است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم و امیدواری به نظام مهم ترین وظیفه است، ادامه داد: این هدف با خدمت مناسب به مردم محقق می شود و مردم باید کارآمدی ما را باور داشته باشند.
او گفت: باید همانند مردمان و دلاورمردان روزهای انقلاب محکم و صبور باشیم.
وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه قرار دارد، افزود: با هماهنگی و هدایت فرماندار در راستای آبادانی بخش مرکزی کرمانشاه و همگرایی مردم و تحقق سیاست های دولت باید برنامه ریزی داشته باشیم.
سلیمانی خطاب به بخشداران اضافه کرد: باید با مهارت بالاتری ارتباط صمیمانه با مردم برقرار شود تا با درک صحیح از نیازهای مردم تلاش بیشتری برای رفع نیازها انجام شود.
در پایان این مراسم، علی فتحی به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان کرمانشاه انتخاب و از زحمات و خدمات علیرضا حیدری بخشدار پیشین تقدیر به عمل آمد.
حیدری بخشداری سابق مرکزی کرمانشاه به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استان منصوب شد.
بخش مرکزی کرمانشاه 65هزار نفر جمعیت دارد.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آن در شهرستان کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بهرام سليماني شرايط سياسي فرمانداري كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا

محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی گفت : در‌های دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

 احمدی تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روز‌های اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا